Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Σύμφωνα με τα στοιχεία του «Εργάνη», σχεδόν οι μισοί από τους σημερινούς εργαζόμενους αμείβονται με μεικτό μισθό μικρότερο από τα 751 ευρώ

Προσαρμόζουν το Ασφαλιστικό στη ζούγκλα της αγοράς εργασίας
Οι αντιασφαλιστικές ανατροπές που προωθούν, «κουμπώνουν» με τους άθλιους μισθούς και την επέκταση της εκ περιτροπής και μερικής απασχόλησης
Στόχος του σχεδίου που προωθεί η κυβέρνηση για το Ασφαλιστικό είναι να προσαρμόσει την Ασφάλιση και τη σύνταξη στα δεδομένα που έχουν ήδη διαμορφωθεί στην αγορά εργασίας, με την κυριαρχία των χαμηλών μισθών, της μερικής απασχόλησης και της εκ περιτροπής εργασίας.

Αυτό προκύπτει από την αντιπαραβολή της πρότασης που συζητάνε κυβέρνηση - τρόικα και των στοιχείων για το 2015 από το σύστημα «Εργάνη». Μια προσαρμογή που, με δεδομένους τους μίζερους μισθούς και την ευελιξία, θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια σε συντάξεις εξαθλίωσης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του «Εργάνη», σχεδόν οι μισοί από τους σημερινούς εργαζόμενους αμείβονται με μεικτό μισθό μικρότερο από τα 751 ευρώ που προέβλεπε η ΕΓΣΣΕ πριν από την ΠΥΣ του 2012, με την οποία καθορίστηκε με νόμο ο κατώτερος μισθός στα 586 και 511 ευρώ μεικτά για τους πάνω και κάτω των 25 ετών αντίστοιχα. Συγκεκριμένα, κάτω από 751 ευρώ μεικτά έπαιρναν το 2015 810.459 μισθωτοί, δηλαδή το 50% του συνόλου των 1.619.845 που είναι ο συνολικός αριθμός τους.

Από αυτούς τους χαμηλόμισθους (βλέπε και στον πίνακα):
  • 155.266 (9,59% του συνόλου) λαμβάνουν μεικτό μηνιαίο μισθό από 501-600 ευρώ.
  • 151.887 (9,38% του συνόλου) λαμβάνουν μεικτό μισθό από 601-700 ευρώ.
  • 139.596 μισθωτοί (8,62% του συνόλου) παίρνουν 701-800 ευρώ μεικτά.
Τα πραγματικά εισοδήματα αυτών των εργαζομένων είναι κατά 20% τουλάχιστον μικρότερα από τον ονομαστικό μισθό, αν αφαιρεθεί η φορολογία εισοδήματος και οι ασφαλιστικές εισφορές.

Σε ακόμα χειρότερη μοίρα βρίσκονται 363.710 μισθωτοί (22,45% του συνόλου), που το 2015 εργάστηκαν με μερική απασχόληση ή εκ περιτροπής εργασία και των οποίων ο μεικτός μισθός είναι χαμηλότερος και από τα 500 ευρώ! Σημειώνουμε, επίσης, ότι ο αριθμός των απασχολούμενων με τέτοιες ελαστικές μορφές αυξήθηκε κατά 30.000 ή κατά 8,92% σε σχέση με το 2014, φτάνοντας τις 363.710 από 333.918.
Σε ό,τι αφορά την εξέλιξη του μέσου μεικτού μισθού, αυτός διαμορφώθηκε το 2015 στα 1.019 ευρώ, από 1.042 ευρώ το 2014 (μείωση 2,2%). Είναι προφανές ότι ο μέσος μισθός δεν αποδίδει την πραγματικότητα που βιώνουν εκατοντάδες χιλιάδες λαϊκά νοικοκυριά, με δεδομένο μάλιστα ότι κάτω από τα 1.019 βρίσκονται πάνω από ένα εκατομμύριο μισθωτοί (1.023.093), δηλαδή το 63,2% του συνόλου (σχεδόν 2 στους 3).

Δεν θα πάρουν ποτέ σύνταξη!
 

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Που είναι όλοι οι λαλίστατοι; Που κρύβονται; Mείωση μισθών κατά 20% στην εφημερίδα Αυγή ...

Mείωση μισθών κατά 20% στην εφημερίδα Αυγή και μερικές σημαντικές υπενθυμίσεις
 

Το παρακάτω κείμενο αφιερώνεται στον κ. Λευτέρη Χαραλαμπόπουλο του "ανεξάρτητου" περιοδικού unfollow

Η ιδιοκτησία επικαλείται οικονομικές δυσκολίες - Σε διαπραγματεύσεις μαζί της οι εργαζόμενοι

Σε μεσοσταθμική μείωση των μισθών των συντακτών και των υπαλλήλων της προχωρά η εφημερίδα ΑΥΓΗ επίσημο όργανο του ΣΥΡΙΖΑ.

Σύμφωνα με πληροφορίες έχει συγκροτηθεί πενταμελής επιτροπή εργαζομένων για να διαπραγματευτεί με την ιδιοκτησία τον τρόπο με τον οποίο θα πραγματοποιηθεί η μείωση των μισθών του προσωπικού της εφημερίδας της Αριστεράς ώστε να επιτευχθεί ο περιορισμός του μισθολογικού κόστους κατά 20%.

[...]
Η δικαιολογία της ιδιοκτησίας της εφημερίδας για τις μειώσεις των μισθών των εργαζομένων είναι οι οικονομικές δυσκολίες, ιδίως μετά τον περιορισμό των δημοσιεύσεων των ισολογισμών των εταιρειών.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι θα προταθεί στους εργαζομένους η υπογραφή ατομικών συμβάσεων καθώς δεν υπάρχει εν ισχύ συλλογική σύμβαση.

Στους εργαζόμενους οφείλονται μισθοί τριών μηνών ενώ ένα μισθός τον τελευταίο χρόνο κατακρατήθηκε υπέρ του κόμματος.

Βέβαια σιγή ιχθύος τηρούν οι συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ για τις καθυστερήσεις των μισθών όχι μόνο στο κομματικό όργανο του κόμματος, αλλά και στον ραδιοφωνικό σταθμό «Το Κόκκινο» όπου βέβαια οι μισθοί είναι πολύ χαμηλότεροι της συλλογικής σύμβασης.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι έχουν προγραμματιστεί συσκέψεις μέχρι το τέλος του μήνα, με στόχο ριζικές αλλαγές στον σχεδιασμό αλλά κυρίως στην ύλη της εφημερίδας για άσκηση πιο αιχμηρής δημοσιογραφίας με στόχο την αύξηση της κυκλοφορίας η οποία πανελλαδικά για το ημερήσιο φύλλο αγγίζει τα 1.600 φύλλα και για το κυριακάτικο τα 6.000 φύλλα.

Τα καθαρά αποτελέσματα χρήσης του 2012 της εφημερίδας Αυγή ήταν ζημιά 412.000 ευρώ ενώ οι συνολικές ζημιές στο τέλος της χρήσης του ιδίου έτους έφτασαν τα 3.198.000 ευρώ.
 
Πηγή: To Βήμα
 
Να υπενθυμίσουμε σε αυτό το σημείο και μερικά σημαντικά πράγματα ακόμη.

1) Αρχικά το ρεπορτάζ του "Βήματος" περί μισθών "τριών μηνών" πρέπει λογικά να είναι λάθος, αφού η
καταγγελία για τους τρεις οφειλόμενους μισθούς υπάρχει ήδη από τις 3 Νοέμβρη, άρα στα μέσα Φλεβάρη πρέπει να έχουμε αισίως φτάσει στους 5+1 που παρακρατήθηκε νταβαντζιλίκι από την Κουμουνδούρου=6!
(εκτός εάν έχει καταβληθεί ενδιάμεσα κάποιο έναντι, οπότε είμαστε υποχρεωμένοι να κρατήσουμε και μια πισινή για το 5+1)

2) Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ διαθέτει αρκετό ζεστό χρήμα προκειμένου να έχει την δυνατότητα
αξιοσέβαστων επενδύσεων στην Black rock και άλλες κακόφημες εταιρείες, που μάλιστα σχετίζονται άμεσα με συμφέροντα τα οποία υποτίθεται πως ο ΣΥΡΙΖΑ ...αντιστρατεύεται(!!!!!)

3) Η ίδια η Αυγή (σε αντίθεση με τον "ριζοσπάστη" για τον οποίο τόσος ντόρος έχει γίνει,
χρηματοδοτείται ανοιχτά (μέσω διαφήμησης) από τον Λάτση και ανταποδίδει μάλιστα με την ύλη της, χωρίς περιέργως κάποιος να θεωρήσει πως υπάρχει εδώ κάποιο σκάνδαλο.
 
Εγκωμιαστικό του "Ιδρύματος Λάτση" άρθρο δίπλα από διαφήμιση της ...EUROBANK!
 
4) Ενώ όπως είδαμε τα διαφημιστικά έσοδα της Αυγής (στα οποία περιλαμβάνεται και κρατική διαφήμιση του ΟΠΑΠ) είναι μεγαλύτερα, τα έξοδα κυκλοφορίας της είναι πολύ μικρότερα από του "Ριζοσπάστη", λόγω του μικρότερου τιράζ. Παρόλα αυτά κανείς δεν έχει θεωρήσει πολιτικά υπόλογη την Κουμουνδούρου για τα εργασιακά όργια που συμβαίνουν στα ΜΜΕ της (περιλαμβάνω και το "κόκκινο" όπου τα μπλοκάκια, η απληρωσιά και οι ατομικές συμβάσεις ήταν εξ'αρχής ο κανόνας).


Δεξιά η διαφήμιση του ΟΠΑΠ
Και μιλήσαμε για τις διαφημίσεις μόνο της ηλεκτρονικής έκδοσης μέχρι στιγμής.
 
Που είναι όλοι οι λαλίστατοι; Που κρύβονται;
 

Που είναι όλοι αυτοί που πολιορκούσαν το διαδίκτυο, τις εφημερίδες, τα κανάλια για το Ριζοσπάστη και τον 902;
Που είναι οι ΣΥΡΙΖΟβρωμιάρηδες που ασκούσαν κριτική στο ΚΚΕ και έλεγαν για τον 902;

Που είναι οι άλλοι λαλίστατοι; Οι πρόθυμοι και οι πρώτοι που έστελναν το ΚΚΕ στο απόσπασμα; Οι δήθεν κομμουνιστές...

20% μείωση το κόμμα του 27%; Με τόσους βουλευτές; Με τόση δύναμη;
Ατομικές συμβάσεις; Διαπραγματεύσεις..Για φαντάσου!

Σαν ανέκδοτο διαβάζεται..

Αλλά έτσι είναι αυτά. Οι απεργίες "στον κόκκινο" έπεσαν σε μαύρη σιωπή διότι πουλούσε παντού ο Ριζοσπάστης, ο 902! Και πιο πριν πουλούσε ο ανύπαρκτος Γερμανός και οι μετοχές που δήθεν είχε το ΚΚΕ. Και πιο πριν τα κότερα του Χαρίλαου..

Έτσι είναι αυτά.
Τα αγαπημένα παιδιά του συστήματος και με 1% αλλά και ως μελλοντική κυβέρνηση..

Ρε που είναι τα παιδιά που αηδίαζαν με την "εργοδοσία" του ΚΚΕ...
 
αναδημοσίευση από: