Την τραγική κατάσταση που επικρατεί στο Νοσοκομείο Λήμνου καταγγέλλουν με ψήφισμά τους το Νομαρχιακό Τμήμα Λήμνου της ΑΔΕΔΥ, το Παράρτημα Λήμνου του Παλλεσβιακού Εργατικού Κέντρου, το Σωματείο Οικοδόμων Λήμνου, ο Σύλλογος Εργαζομένων στους ΟΤΑ Λήμνου, το Σωματείο Εργαζομένων στο Νοσοκομείο Λήμνου, το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Λήμνου, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λήμνου, η ΕΛΜΕ Λήμνου και το Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ Λήμνου.
Όπως σημειώνουν, εδώ και ενάμιση χρόνο δεν υπάρχει μόνιμος παθολόγος, υπάρχουν σοβαρότατα προβλήματα λειτουργίας της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού, υπολειτουργία της Χειρουργικής Κλινικής και πλέον χωρίς μόνιμο αναισθησιολόγο. Τα κενά ιατρών είναι μεγάλα και δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία του νοσοκομείου.
Όπως σημειώνουν, εδώ και ενάμιση χρόνο δεν υπάρχει μόνιμος παθολόγος, υπάρχουν σοβαρότατα προβλήματα λειτουργίας της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού, υπολειτουργία της Χειρουργικής Κλινικής και πλέον χωρίς μόνιμο αναισθησιολόγο. Τα κενά ιατρών είναι μεγάλα και δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία του νοσοκομείου.






