Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ ΛΗΜΝΟΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ ΛΗΜΝΟΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Ψήφισμα των Σωματείων Εργαζομένων της Λήμνου για το Νοσοκομείο Λήμνου και Υγεία - Πρόνοια

Την τραγική κατάσταση που επικρατεί στο Νοσοκομείο Λήμνου καταγγέλλουν με ψήφισμά τους το Νομαρχιακό Τμήμα Λήμνου της ΑΔΕΔΥ, το Παράρτημα Λήμνου του Παλλεσβιακού Εργατικού Κέντρου, το Σωματείο Οικοδόμων Λήμνου, ο Σύλλογος Εργαζομένων στους ΟΤΑ Λήμνου, το Σωματείο Εργαζομένων στο Νοσοκομείο Λήμνου, το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Λήμνου, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λήμνου, η ΕΛΜΕ Λήμνου και το Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ Λήμνου

Όπως σημειώνουν, εδώ και ενάμιση χρόνο δεν υπάρχει μόνιμος παθολόγος, υπάρχουν σοβαρότατα προβλήματα λειτουργίας της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού, υπολειτουργία της Χειρουργικής Κλινικής και πλέον χωρίς μόνιμο αναισθησιολόγο. Τα κενά ιατρών είναι μεγάλα και δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία του νοσοκομείου.

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Λήμνος: Συγκέντρωση τη Δευτέρα ενάντια στο κλείσιμο της Εφορίας του νησιού

 
Κάλεσμα σε εργαζομένους, αγρότες, επαγγελματίες, νέους, να συμμετέχουν μαζικά στη συγκέντρωση που διοργανώνουν έξω από την Εφορία της Λήμνου, τη Δευτέρα 2 Σεπτέμβρη 2013, στις 12 το μεσημέρι, απευθύνουν μία σειρά σωματεία και φορείς του νησιού.
Απαιτούν να μην κλείσει η Εφορία του νησιού, καθώς θα επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τους κατοίκους του νησιού με επιπλέον έξοδα και ταλαιπωρία μετακίνησης στη Μυτιλήνη για μια σειρά εργασίες και υποχρεώσεις. Επίσης διεκδικούν αυτόνομο νοσοκομείο στο νησί, καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα και με τα άλλα νησιά.
 
Αναλυτικά το κάλεσμα των σωματείων και των φορέων της Λήμνου:

«Καλούμε τους εργαζομένους, αγρότες, επαγγελματίες, νέους, να συμμετέχουν μαζικά στη συγκέντρωση έξω από την Εφορία τη Δευτέρα 2 Σεπτέμβρη 2013 στις 12 το μεσημέρι, με αιτήματα :

ΟΧΙ στο κλείσιμο της Εφορίας του νησιού μας που θα επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τους συμπολίτες μας με επιπλέον έξοδα και ταλαιπωρία μετακίνησης στη Μυτιλήνη για μια σειρά εργασίες και υποχρεώσεις που αφορούν όλους μας – Θεωρούμε ότι όποιο υποκατάστατο της Εφορίας λειτουργήσει (ΓΕΦ ή οτιδήποτε άλλο), είναι κοροϊδία και δε λύνει τα προβλήματα – ΟΧΙ στο μαρασμό της εμπορικής κίνησης του νησιού - Κατάργηση όλων των χαρατσιών και των φόρων που επιβαρύνουν τη λαϊκή οικογένεια – Καμιά κατάσχεση σπιτιών ή άλλης ακίνητης περιουσίας πρώτα και κύρια των ανέργων, των συνταξιούχων, των εργαζόμενων, των φτωχών αγροτών και αυτοαπασχολούμενων επαγγελματιών.
ΑΥΤΟΝΟΜΟ νοσοκομείο στο νησί μας, καμιά κατάργηση και συρρίκνωση κλινικών με ταυτόχρονη στελέχωσή του με το απαραίτητο για τις ανάγκες των κατοίκων του νησιού, μόνιμο νοσηλευτικό, ιατρικό, τεχνικό, βοηθητικό προσωπικό. Συντήρηση και επισκευή των κτηριακών υποδομών και συμπλήρωσή του με τον απαραίτητο εξοπλισμό – Κατάργηση όλων των χαρατσιών και δωρεάν περίθαλψη για όλους, ανέργους και ανασφάλιστους.
Λειτουργία Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας στο νησί μας για να σταματήσει ο εμπαιγμός και η ταλαιπωρία των συμπολιτών μας ΑΜΕΑ, προκειμένου να έχουν το αυτονόητο δικαίωμα του επιδόματος αναπηρίας.
Καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα και με τα άλλα νησιά. Σε όλη τη διάρκεια του έτους με σύγχρονα πλοία (και όχι σαπιοκάραβα ηλικίας 37 και 40 ετών) με το απαραίτητο ναυτεργατικό προσωπικό – φτηνά εισιτήρια για τα πλοία και τα αεροπλάνα.
ΟΧΙ στο νομοσχέδιο για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που συντηρεί το Λύκειο ως εξεταστικό κέντρο και οδηγεί τη νεολαία στην τεχνικοεπεγγελματική εκπαίδευση και στη μαθητεία για να προσφέρουν στην ουσία τζάμπα εργασία στους εργοδότες. ΟΧΙ στις διαθεσιμότητες – μετακινήσεις – απολύσεις των εκπαιδευτικών. Άμεση κάλυψη των λειτουργικών κενών των σχολείων του νησιού μας με μόνιμους εκπαιδευτικούς, με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Επαναλειτουργία των Γραφείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Καλούμε όλους σε ΕΝΟΤΗΤΑ, ενάντια στους υπαίτιους της κρίσης που είναι οι αντιλαϊκές πολιτικές των κυβερνήσεων των κομμάτων του κεφαλαίου και του ευρωμονόδρομου, που εφάρμοσαν και εφαρμόζουν τις επιταγές του ντόπιου και ξένου κεφαλαίου, αξιοποιώντας την καπιταλιστική κρίση και τα μνημόνια για να επιταχύνουν την καταλήστευσή μας σε όφελος των κερδών βιομηχάνων, εφοπλιστών, τραπεζιτών, μεγαλοεργολάβων, μονοπωλίων, πολυεθνικών.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΛΗΜΝΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΛΕΣΒΙΑΚΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΛΗΜΝΟΥ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ
ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΕΛΜΕ ΛΗΜΝΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΜΕΑ "ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ"
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΗΜΝΟΥ
ΕΝΩΣΗ ΙΑΤΡΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΛΗΜΝΟΥ».

www.902.gr
 

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

ΛΗΜΝΟΣ: Απεργία ενάντια στην ερήμωση του νησιού

Επί ποδός ήταν χτες οι κάτοικοι της Λήμνου, στα πλαίσια 24ωρης απεργίας, ενάντια στην πολιτική, που στο βωμό της κερδοφορίας των εφοπλιστών, των μονοπωλίων, θυσιάζει τις ανάγκες του νησιού, για απρόσκοπτη, φτηνή, σύγχρονη ακτοπλοϊκή και αεροπορική σύνδεση, για νοσοκομειακή και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για κοινωνικές υπηρεσίες, συνολικά για ανθρώπινη διαβίωση.

Νωρίς το πρωί, έγιναν συμβολικές παραστάσεις στον προϊστάμενο της ΔΟΥ Λήμνου, η οποία καταργείται, στα Λύκεια της Μύρινας που «πάσχουν» από υποδομή και διδακτικό προσωπικό. Σε ό,τι αφορά τη ΔΟΥ Λήμνου, όπως ενημερώθηκαν οι νησιώτες, μέχρι τη Δευτέρα θα έχει φτάσει εκεί ο προϊστάμενος, προκειμένου να αρχίσει την καταγραφή των στοιχείων της ΔΟΥ και να προχωρήσει η διαδικασία της κατάργησης. Οι Λημνιοί διεμήνυσαν ότι δεν θα επιτρέψουν καμία καταγραφή.
Η κεντρική απεργιακή συγκέντρωση έγινε στις 11 το πρωί στην πλατεία ΟΤΕ της Μύρινας. Εκεί κατέφτασαν με πορεία τα ταξικά συνδικάτα και δυνάμεις του ΠΑΜΕ, μετά από προσυγκέντρωση στην πλατεία του ΚΤΕΛ.
 
Στη διάρκεια της μαζικής απεργιακής συγκέντρωσης, ξεχώρισαν οι χαιρετισμοί του Βαγγέλη Αγά εκπροσώπου του παραρτήματος Λήμνου του Εργατικού Κέντρου Λέσβου και του Κώστα Μαδητινού από το Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ. Από τους δύο ομιλητές έγινε σαφές ότι τα όσα τραβάνε οι κάτοικοι της Λήμνου δεν είναι ξεχωριστά από τα όσα βιώνουν συνολικά οι νησιώτες και ο λαός και έχει αιτία την πολιτική συγκυβέρνησης, ΕΕ και κεφαλαίου. Κάλεσαν σε αγωνιστική συσπείρωση και οργάνωση της πάλης τους εργαζόμενους του νησιού, τους μικρούς επαγγελματοβιοτέχνες και αγρότες για την ανατροπή αυτής της πολιτικής.
Ακολούθησε μαχητική πορεία στο νοσοκομείο του νησιού, διεκδικώντας καμιά συγχώνευση, αλλά αυτοτελή λειτουργία του νοσοκομείου, με μόνιμες οργανικές θέσεις προσωπικού σύμφωνα με τις ανάγκες των κατοίκων του νησιού μας, με πλήρη και δωρεάν ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη.