Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΜΙΛΙΑ ΓΓ ΚΚΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΜΙΛΙΑ ΓΓ ΚΚΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 5 Μαΐου 2019

Πρόοδος δεν είναι οι Μόριες... Πρόοδος είναι να ανοίγεις δρόμους να ζήσουν καλύτερα τα παιδιά σου !

«Όσο και να προσπαθούν ο Τσίπρας και ο Μητσοτάκης να πουλήσουν στο λαό τα δήθεν φιλολαϊκά μέτρα τους, ο λαός ξέρει πως όποιος κι αν είναι κυβέρνηση την επόμενη μέρα, είτε ο ΣΥΡΙΖΑ είτε η ΝΔ, αυτός θα συνεχίζει να πληρώνει», τόνισε μεταξύ άλλων, ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δ. Κουτσούμπας, μιλώντας το βράδυ του Σαββάτου σε συγκέντρωση που διοργάνωσε η ΚΟ Λέσβου του ΚΚΕ στην πλατεία Σαπφούς. Υπογράμμισε ότι ο λαός «θα συνεχίσει να ματώνει για να πιάνονται οι στόχοι και τα πλεονάσματα. Για να υλοποιούνται οι δεσμεύσεις, δηλαδή να στηρίζονται μόνο οι μεγάλες επιχειρήσεις και η κερδοφορία τους».

Ο Δ. Κουτσούμπας, σημείωσε ότι «απευθυνόμαστε σε όλους όσοι ξέρουν πως πρόοδος δεν είναι να δηλώνεις υποταγή στο σύστημα, στην ΕΕ, στο ΝΑΤΟ, δεν είναι οι Μόριες, το ΝΑΤΟ στο Αιγαίο, τα πραξικοπήματα των ΗΠΑ στη Βενεζουέλα για τα οποία η κυβέρνηση τηρεί τακτική "στρίβειν διά του αρραβώνος", και τελικά υιοθετεί τα προσχήματα των ιμπεριαλιστών για επέμβαση σε μια ανεξάρτητη χώρα.

Πρόοδος είναι να στέκεσαι απέναντι από τον αντίπαλο, να παίρνεις τη θέση σου στο μέτωπο της ρήξης και της σύγκρουσης, να ανοίγεις δρόμους να ζήσουν καλύτερα τα παιδιά σου.

Και όταν ο λαός μας πήρε τη θέση του απέναντι στον πραγματικό αντίπαλο, μεγαλούργησε, τότε έγραψε τις ηρωικές σελίδες στην ιστορία του, τότε είχε και κατακτήσεις». (Δείτε στο βίντεο, όπως μεταδόθηκε ζωντανά, ολόκληρη την ομιλία του και διαβάστε αποσπάσματα παρακάτω).

Στη συγκέντρωση απηύθυναν χαιρετισμό οι υποψήφιοι ευρωβουλευτές Σεμίνα Διγενή και Μιχάλης Σοφικίτης, ο υποψήφιος περιφερειάρχης Β. Αιγαίου Σταύρος Τάσσος, ο υποψήφιος δήμαρχος Δυτ. Λέσβου Γιάννης Συκάς και η υποψήφια δήμαρχος Μυτιλήνης Νίκη Τσιριγώτη.

Στη συγκέντρωση διαβάστηκε μήνυμα της  Αγλαΐας Κυρίτση υποψήφιας Περιφερειακής Συμβούλου Β. Αιγαίου  με την «Λαϊκή Συσπείρωση», η οποία βρίσκεται στο εξωτερικό, συνοδεύοντας τον πατέρα της ο οποίος βραβεύεται από την FIR. 

Στην συγκέντρωση παραβρέθηκε ο πρώην βουλευτής του ΚΚΕ, Σταύρος Σκοπελίτης, καθώς και ο Στρατής Κόρακας, περιφερειακός Σύμβουλος Β. Αιγαίου με την «Λαϊκή Συσπείρωση».

Διαβάστε εδώ αποσπάσματα από την ομιλία του 

Δείτε το βίντεο της ομιλίας:

www.lesvosnews.net

Ομιλία του Γενικού Γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπή του ΚΚΕ στη Μυτιλήνη

Αυτή τη φορά κάντε τη διαφορά ψηφίζοντας ΚΚΕ και Λαϊκή Συσπείρωση

Δ.Κουτσούμπας «Αυτή τη φορά κάντε τη διαφορά ψηφίζοντας ΚΚΕ και Λαϊκή Συσπείρωση»

Δεν πτοήθηκαν από τη βροχή τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ που κατέκλισαν χθες Σάββατο το απόγευμα την Πλατεία Σαπφούς προκειμένου να ακούσουν την πολιτική ομιλία του Γενικού Γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος Δημήτρη Κουτσούμπα. Το «Ν» κάλυψε ζωντανά την ομιλία του κ. Κουτσούμπα καθώς και των υποψηφίων της Λαϊκής Συσπείρωσης.

 
Νωρίτερα και συγκεκριμένα στις 3 το μεσημέρι ο κ. Κουτσούμπας έφθασε στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης όπου έτυχε θερμής υποδοχής.

Παρασκευή 3 Μαΐου 2019

Το ΚΚΕ σε καλεί ΜΑΖΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ! ΜΥΤΙΛΗΝΗ: ομιλία του Δημήτρη Κουτσούμπα - Σάββατο 4/5/2019, στις 8:00 το απόγευμα, πλατεία Σαπφούς (spot)



Θα χαιρετίσουν: 
Μιχάλης Σοφικίτης, υποψήφιος Ευρωβουλευτής. 
Σεμίνα Διγενή, υποψήφια Ευρωβουλευτής. 
Σταύρος Τάσσος, υποψήφιος Περιφερειάρχης Βορ. Αιγαίου. 
Νίκη Τσιριγώτη, υποψήφια Δήμαρχος Μυτιλήνης. 
Γιάννης Συκάς, υποψήφιος Δήμαρχος Δυτ. Λέσβου.

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Αποσπάσματα από την ομιλία του Δ. Κουτσούμπα σε εκδήλωση στο Δημοτικό Θέατρο Μυτιλήνης

Στην κατάμεστη αίθουσα του Δημοτικού Θεάτρου Μυτιλήνης μίλησε ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας, σήμερα το βράδυ (Τετάρτη 2 Μάρτη) στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη Μυτιλήνη. 

Πλήθος κόσμου ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της Κομματικής Οργάνωσης, και έδωσαν δυναμικό παρόν εργατικές λαϊκές οικογένειες, συνταξιούχοι, εργαζόμενοι, γυναίκες με κύριο χαρακτηριστικό την μαζική παρουσία της νεολαίας. Νέοι και νέες με σημαίες, χειροκροτήματα και συνεχή συνθήματα έδιναν ενθουσιώδη παλμό και ζωντάνια, ενώ το σύνθημα που κυριαρχούσε ήταν: «Ενας αιώνας τώρα αγώνας και θυσία, με ΚΚΕ στην πρωτοπορία».  

Παρατίθενται αποσπάσματα από την ομιλία:

«Φίλες και Φίλοι
Συντρόφισσες και Σύντροφοι 

Βρισκόμαστε σήμερα εδώ στη Μυτιλήνη, στο νησί της Λέσβου που μήνες ζει από κοντά το δράμα της προσφυγιάς, ζει την αγωνία, την απόγνωση, αλλά και την ελπίδα για μια καλύτερη ζωή των χιλιάδων ξεριζωμένων που βιώνουν μια σύγχρονη οδύσσεια χωρίς τέλος. 

Οι χιλιάδες πρόσφυγες που καταφθάνουν καθημερινά εδώ στη Λέσβο, αλλά και στα άλλα νησιά καταμαρτυρούν τι σημαίνει να βομβαρδίζουν το σπίτι σου, τη γειτονιά σου, το σχολείο των παιδιών σου… 

Τι σημαίνει να χάνεις τα πάντα και να μην μπορείς να ζήσεις με την οικογένεια σου, να μην μπορείς να δουλέψεις στον τόπο που γεννήθηκες και μεγάλωσες, στη χώρα σου... και να αναγκάζεσαι να παίξεις τη ζωή σου κορόνα - γράμματα.
Αυτό βέβαια, που δεν μπορούμε να πούμε με λόγια, το καταγράφουν οι καθημερινές εικόνες με τους πρόσφυγες, όλα όσα ζει ο λαός της Λέσβου μήνες τώρα.

Μαζί με τη συζήτηση τι πρέπει να γίνει στο ζήτημα του προσφυγικού - μεταναστευτικού πρέπει να ανοίξει και η συζήτηση για τις αιτίες που δημιουργούν τις προσφυγικές - μεταναστευτικές ροές. 

Και δω στη Μυτιλήνη, στη Λέσβο παντού σε όλη την Ελλάδα μαζί με την αλληλεγγύη που δείχνουν οι εργαζόμενοι, ο λαός μας στους πρόσφυγες και μετανάστες πρέπει να ανοίξει η συζήτηση ποιος φταίει και χιλιάδες οικογένειες ξεριζώνονται, ποιος φταίει που γυναικόπαιδα θαλασσοδέρνονται, ποιος φταίει που μικρά παιδιά πνίγονται. 

Οι χιλιάδες πρόσφυγες από τη Συρία, το Ιράκ, το Αφγανιστάν είναι τα μεγαλύτερα θύματα των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων και πολέμων που ξεκίνησαν και συνεχίζουν το ΝΑΤΟ, οι ΗΠΑ, χώρες της ΕΕ, η Ρωσία, γιατί ανταγωνίζονται μεταξύ τους για το ποιος θα βάλει στο χέρι τον πλούτο μιας ολόκληρης περιοχής, για το ποιων χωρών τα μονοπώλια θα κερδίσουν από το παζάρι που είναι σε εξέλιξη. 

Παζάρι που ξεκινάει: 

Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Το πρόγραμμα της επίσκεψης του ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ σε Ικαρία και Φούρνους

Το διήμερο 25 και 26 Ιουλίου 2013, πρόκειται να επισκεφθεί την Ικαρία και τους Φούρνους  ο Δημήτρης Κουτσούμπας, γ.γ. της Κ.Ε. του ΚΚΕ.
 


 
Πιο συγκεκριμένα
Την Πέμπτη 25 Ιουλίου, το απόγευμα, θα επισκεφθεί το μνημείο το αφιερωμένο στους πολιτικούς εξόριστους στην Ικαρία, στη μονή Μουντέ. Στις 9:30 το βράδυ θα μιλήσει σε μεγάλη πανικάρια πολιτική συγκέντρωση στον Εύδηλο. 
Την Παρασκευή 26 Ιουλίου στις 11:00 το πρωί θα επισκεφθεί το νησί των Φούρνων, και θα συζητήσει με τους κατοίκους.
Η Τομεακή Επιτροπή Ικαρίας και Φούρνων του ΚΚΕ, καλεί τους εργαζόμενους, τους αγρότες, τους συνταξιούχους, τις γυναίκες, τους νέους και τις νέες του τόπου μας να πάρουν μέρος μαζικά, δυναμικά στην συγκέντρωση το βράδυ της Πέμπτης 25 Ιουλίου, στον Εύδηλο, να αποτελέσει σταθμό στην πολιτική ζωή του τόπου μας.
Ικαρία, 21/07/2013
Η Τ.Ε. Ικαρίας και Φούρνων του ΚΚΕ
 
ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ από τον ΑΓΙΟ ΚΗΡΥΚΟ
(από την πλατεία)
στις  7.30 το απόγευμα
 
ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ από τις ΡΑΧΕΣ
Αίθουσα Πολιτιστικού Κέντρου Χριστού
στις  8.00 το απόγευμα

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ ΣΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ (ΒΙΝΤΕΟ)


 
από το www.lesvospost.com
 
 
Σημείωση:
 
Ίσως το μόνο ενημερωτικό blog της Λέσβου που... ασχολήθηκε με την επίσκεψη και την ομιλία του Γ.Γ. της Κ.Ε. του ΚΚΕ στο νησί μας...
 


Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Αποσπάσματα της ομιλίας του Δ. Κουτσούμπα στη Μυτιλήνη (ΦΩΤΟ)

Στη Μυτιλήνη περιόδευσε την Πέμπτη ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας.
 
Το απόγευμα επισκέφθηκε τις εγκαταστάσεις της ΕΡΑ Αιγαίου και μίλησε με τους εργαζόμενους που βρίσκονται σε κινητοποιήσεις. Εξέφρασε την αλληλεγγύη του ΚΚΕ στον αγώνα που δίνουν εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα. Καταδίκασε την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου και τον αυταρχισμό της κυβέρνησης που οδήγησαν σε κλείσιμο την κρατική ραδιοτηλεόραση. Εξέφρασε την αντίθεσή του στο νέο νομοσχέδιο, που αύριο συζητιέται στη βουλή.
 
Ταυτόχρονα κάλεσε για οργάνωση της πάλης, για να υπάρχει στον ελληνικό λαό όσο γίνεται αντικειμενική ενημέρωση, στις συνθήκες αυτού του συστήματος, που πάντα η κρατική ραδιοτηλεόραση εκφράζει την εκάστοτε κυβέρνηση ή τμήματα ή συνολικά την αστική τάξη της χώρας. Για να μη φύγει κανείς εργαζόμενος, να μη μείνει κανείς χωρίς δουλειά, να προσληφθούν ξανά όλοι, να ανοίξει κανονικά η ΕΡΤ. Οι εργαζόμενοι, με την απεργία τους, έχουν βγάλει και ουσιαστικά συμπεράσματα και θα μπορέσουν αυτά να τα ενσωματώσουν στη δουλειά τους από δω και πέρα, αλλά και γενικότερα στους καθημερινούς αγώνες τους. Δήλωσε ότι θα πρέπει να συνεχίσει αυτός ο αγώνας, θα πρέπει να ενωθεί με το υπόλοιπο λαϊκό κίνημα, με άλλους κλάδους.
 
 
Το βράδυ μίλησε σε πολιτική συγκέντρωση στην πλατεία Σαπφούς. Παρατίθενται αποσπάσματα της ομιλίας:
 
«Φίλες και Φίλοι,
 
Μόλις χτες, η συγκυβέρνηση της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ ψήφισε ένα ακόμα πολυνομοσχέδιο που φέρνει νέες σαρωτικές ανατροπές σε όποια δικαιώματα έχουν απομείνει στους εργαζόμενους. Κι αυτό το πολυνομοσχέδιο – οδοστρωτήρας σηματοδοτεί νέα επίθεση στο εισόδημα, στις εργασιακές σχέσεις, στην Παιδεία και την Υγεία-Πρόνοια.
Η σημερινή επίσκεψη Σόιμπλε αξιοποιείται από την κυβέρνηση για να δώσει νέα ώθηση στην προώθηση του πακέτου σκληρών μέτρων παράλληλα με τη μεγαλύτερη διείσδυση των γερμανικών μονοπωλίων στην ελληνική αγορά.
Είχαμε δίκιο σαν κόμμα, όταν λέγαμε και προειδοποιούσαμε ότι ο αντιλαϊκός κατήφορος δεν έχει τέλος: νέα δόση θα αποφασίζει η τρόικα- νέοι αντιλαϊκοί νόμοι θα ψηφίζονται είτε για να παρθούν νέα μέτρα, είτε για να εξειδικευθούν τα παλιά. Η ουσία παραμένει η ίδια: στο θηρίο αν απλώσεις δάχτυλο, θα σε καταπιεί ολόκληρο. Τώρα, ξανά το θηρίο, το κεφάλαιο, απαιτεί νέες ανθρωποθυσίες.
Γι’ αυτό η κυβέρνηση καταργεί ακόμα κι αυτό το σημερινό πετσοκομμένο κατώτατο μισθό, αφού αυτός πλέον θα διαμορφώνεται με δική της απόφαση και με βάση την πορεία της οικονομίας, την ανταγωνιστικότητα, δηλαδή θα διαμορφώνεται με βάση της ανάγκες του κεφαλαίου για ακόμη πιο φθηνούς εργαζόμενους. Είναι σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιο για να φτάσουμε στα επόμενα χρόνια σε ατομικές συμβάσεις- τραγωδία για τους εργαζόμενους, με κατώτερο μισθό πείνας, πολύ κάτω από τα 500 ευρώ.
Η κυβέρνηση ανοίγει το δρόμο για την κατάργηση των περιορισμών στις μαζικές απολύσεις, για να λύσει τα χέρια της μεγαλοεργοδοσίας, αλλά και να περιορίσει δραστικά τις αποζημιώσεις.
Γι’ αυτό προχωρά σε απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων στην κεντρική και τοπική διοίκηση. Και καμιά φορά τους ξεφεύγει και καμιά αλήθεια. Οι απολύσεις των δημοσίων υπαλλήλων κανένα όφελος δεν έχουν στα δημοσιονομικά της χώρας – κανένα οικονομικό κέρδος, όπως κυνικά ομολογεί ο Μητσοτάκης. Το κέρδος είναι το χτύπημα της μονιμότητας στο δημόσιο. Αυτός είναι ο στόχος τους, η κατάργηση της μόνιμης και σταθερής δουλειάς.
Το δικαίωμα στη σταθερή και μόνιμη δουλειά θέλουν να καταργήσουν γι’ αυτό στοχοποιούν τους δημόσιους υπαλλήλους, γι’ αυτό μιλούν για "κάστρα βολεμένων", γι’ αυτό στήνουν καλά το παιχνίδι της διαίρεσης των εργαζομένων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
Οι απολύσεις στους δήμους – με ή χωρίς διαθεσιμότητα θα έχουν σαν αποτέλεσμα την υποβάθμιση, τη διάλυση ορισμένων υπηρεσιών και δομών που συνδέονται με τις λαϊκές ανάγκες όπως είναι οι παιδικοί σταθμοί, τα προγράμματα "βοήθεια στο σπίτι", η φύλαξη των σχολείων.
Αντίστοιχα και εδώ στη Λέσβο καταργούν κοινωνικά προγράμματα των δήμων όπως το αναγκαίο "βοήθεια στο σπίτι" και θα μείνουν 1.500 περίπου γέροντες του νησιού, αβοήθητοι. Έχουν καταργήσει Δημοτικές Υπηρεσίες και αναγκάζουν τους κατοίκους να διανύουν τεράστιες αποστάσεις για την έκδοση ενός πιστοποιητικού.
Όπως και σε άλλες περιοχές, έτσι και τη Λέσβο, την έχουν αφήσει χωρίς την απαιτούμενη καθαριότητα. Στόχος τους είναι να ξεμπερδεύουν απ’ την όποια υποχρέωση είχε το κράτος τα προηγούμενα χρόνια να παρέχει κοινωνικές υπηρεσίες μέσω των δήμων και αυτές να δοθούν σε ιδιώτες, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις αυξήσεις των τελών για τα λαϊκά νοικοκυριά.
Κι ορισμένοι δήμαρχοι του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ που τώρα έχουν ανέβει στα κεραμίδια για τις απολύσεις στους δήμους, έχουν σοβαρή ευθύνη γιατί αυτή την πολιτική, ανέχονται, υπερασπίζουν και υλοποιούν κατά γράμμα όλα τα προηγούμενα χρόνια στην Τοπική Διοίκηση. Στους δήμους, εδώ και χρόνια υλοποιούνται όλες οι μορφές μεσαιωνικών εργασιακών σχέσεων οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου, τα μπλοκάκια. Στους δήμους εφαρμόζεται η λογική της ανταποδοτικότητας "πληρώνεις, παίρνεις".
Οι δήμαρχοι του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ – και μέσω της ΚΕΔΕ - έχουν σοβαρή ευθύνη, γιατί όταν μιλούν για επιμερισμό των απολύσεων στην κεντρική και την τοπική διοίκηση, όταν μιλούν για τη δήθεν αξιοκρατική αξιολόγηση στην ουσία αποδέχονται τις απολύσεις. Μάλιστα δίνουν "χέρι βοηθείας" στην κυβέρνηση, με την πρότασή τους για ενδοδημοτική κινητικότητα – δηλαδή να μπορεί να μετατεθεί ένας δημοτικός υπάλληλος από το δήμο της Μυτιλήνης σε ένα δήμο της Κρήτης.
Σοβαρή ευθύνη έχουν και οι συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες στο χώρο της Τοπικής Διοίκησης γιατί λειτούργησαν στη λογική του "διαίρει και βασίλευε". Είναι αυτοί που διέγραφαν σωματεία από τη δύναμή τους γιατί θεωρούσαν μέλη τους, τους συμβασιούχους.
Η κυβέρνηση με το πολυνομοσχέδιο απολύει και 2.000 εκπαιδευτικούς, καταργεί δεκάδες ειδικότητες στα δημόσια Επαγγελματικά Λύκεια και Σχολές, στέλνει στην πραγματικότητα, χιλιάδες μαθητές της υποβαθμισμένης τεχνικής εκπαίδευσης στην ιδιωτική. Έτσι λειτουργεί το εκπαιδευτικό σύστημα προσαρμοσμένο στις ανάγκες της αγοράς δημιουργεί και καταργεί ειδικότητες, κάθε τρεις και λίγο, σύμφωνα με τις ορέξεις των μεγαλοεπιχειρηματιών.
Αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά ότι τα μνημόνια και οι δανειακές συμβάσεις αποτέλεσαν όλα αυτά τα χρόνια το καλύτερο εργαλείο στα χέρια των κυβερνήσεων και του κεφαλαίου, για να υλοποιήσουν προαποφασισμένα μέτρα και αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις της ΕΕ, που υπηρετούν τις ανάγκες της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων. Αποκαλύπτει επίσης τις επιφανειακές και δημαγωγικές θέσεις των λεγόμενων "αντιμνημονιακών δυνάμεων", που αποκόβουν τα μνημόνια από τα ταξικά συμφέροντα που υπηρετούν, την ΕΕ και τα μονοπώλια.
Από το πολυνομοσχέδιο και από τη συνολικότερη πολιτική της κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ υπάρχουν χαμένοι και κερδισμένοι. Χαμένοι θα είναι για μια ακόμη φορά η εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα που πληρώνουν ακριβά την κρίση, αλλά και τους στόχους της όποιας καπιταλιστικής ανάκαμψης. Κερδισμένοι θα είναι οι επιχειρηματικοί όμιλοι που θα έχουν στη διάθεσή τους ακόμη πιο φτηνή εργατική δύναμη, νέα πεδία κερδοφορίας και επενδύσεων, νέες απαλλαγές και έναν κρατικό μηχανισμό ακόμη πιο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της κερδοφορίας τους.
Φίλες και Φίλοι,
Η κυβέρνηση για να δικαιολογήσει την πολιτική των απολύσεων στο δημόσιο, εκμεταλλεύεται πρώτα απ’ όλα το 1,5 εκ. των ανέργων – για τους οποίους όπως προκλητικά λέει ο Σαμαράς δεν έκλαψε κανείς. Περίσσεψαν τα κροκοδείλια δάκρυα του κ. Σαμαρά, του ΠΑΣΟΚ, της συγκυβέρνησης για τους άνεργους. Αποτελεί μεγάλη πρόκληση τόσο για τους σημερινούς όσο και για τους αυριανούς ανέργους, να λέει ο πρωθυπουργός ότι προτεραιότητά του είναι οι άνεργοι.
Προτεραιότητά τους δεν είναι οι άνεργοι, αλλά η διαχείριση της καπιταλιστικής κρίσης προς όφελος των μεγαλοεπιχειρηματιών, βιομηχάνων, εφοπλιστών, τραπεζιτών. Ο καπιταλιστικός δρόμος ανάπτυξης που υπερασπίζουν κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση, γεννά και αναπαράγει την ανεργία, δημιούργησε τους 1,5 εκ. άνεργους.
Καμιά καπιταλιστική επένδυση δεν θα τους δώσει πίσω τη δουλειά που είχαν, με το μισθό που είχαν. Οι θέσεις εργασίας που θα φέρει η όποια ανάκαμψη που προσδοκά η ΝΔ και ο συνεταίρος, το ΠΑΣΟΚ, στην κυβέρνηση, και λίγες θα ‘ναι και κακοπληρωμένες.
Η "νέα Ελλάδα" που οραματίζεται ο Σαμαράς είναι τόσο "νέα" ώστε περιγράφεται με εικόνες βγαλμένες από τον προηγούμενο αιώνα. Οι συγχωνεύσεις των σχολείων, οι απολύσεις των εκπαιδευτικών την ίδια στιγμή που τα σχολεία της Λέσβου έχουν ήδη σοβαρές ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό. Οι μαθητές να χάνουν μαθήματα γιατί δεν μπορούν να μεταφερθούν στα σχολειά τους, αφού οι λεωφορειούχοι και τα ταξί που μετέφεραν μαθητές παραμένουν απλήρωτοι.
Η "νέα Ελλάδα" της ΝΔ, φτιάχνεται από τα ίδια φθαρμένα υλικά της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας των μεγάλων επιχειρήσεων.
Φίλες και Φίλοι,
Ούτε η "νέα Ελλάδα" της ΝΔ, ούτε "η νέα μεταπολίτευση" του ΣΥΡΙΖΑ, μπορεί να απαντήσουν στις προσδοκίες του λαού μας για μια καλύτερη ζωή.
Άλλωστε οι αποφάσεις του Συνεδρίου του ΣΥΡΙΖΑ, οι ομιλίες του Τσίπρα, επιβεβαιώνουν το βασικό συμπέρασμα: αυτό το κόμμα – με ή χωρίς συνιστώσες – μετεξελίσσεται σε ένα σοσιαλδημοκρατικό κόμμα, σε ένα νέο ΠΑΣΟΚ, που μας έφερε ως εδώ, ακόμα όμως πιο συντηρητικό από το παλιό ΠΑΣΟΚ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα.
Δείχνει τη Μέρκελ – τη Γερμανία, τον Σόιμπλε, αλλά δε λέει κουβέντα για το αντιδραστικό ιμπεριαλιστικό οικοδόμημα της ΕΕ που με ευλάβεια προσκυνά. Δε λέει κουβέντα για το ΝΑΤΟ, την πολεμική μηχανή. Δε λέει κουβέντα για τον κίνδυνο εμπλοκής της χώρας σε ιμπεριαλιστικό πόλεμο, δε λέει κουβέντα για τις ΝΑΤΟϊκές βάσεις που είναι σκόρπιες σε όλη την Ελλάδα, όπως αυτή της Σούδας.
Τα περί "αποικίας χρέους", ενισχύουν τα "περί κατοχής" που αναμασούν διάφοροι εθνικιστές μέχρι οπορτουνιστές "επαναστάτες". Στόχο έχουν να βγάλουν λάδι την ελληνική αστική τάξη που με τη θέλησή της κάνει συμφωνίες γιατί ωφελείται απ’ αυτές, ή στην καλύτερη περίπτωση θέλουν η εργατική τάξη να μπει ανάμεσα στη διαμάχη μερίδων της αστικής τάξης, να βλέπει τη μια καπιταλιστική συμμαχία και όχι την άλλη, για να μη δει το σύστημα, σαν σύστημα στο σύνολό του που γεννά κρίσεις.
Η επιλογή για τον ελληνικό λαό δεν είναι με ποιον ιμπεριαλιστή θα πάει, σε ποια ιμπεριαλιστική στρούγκα θα μαντρωθεί, αλλά πώς θα απαλλαγεί από κάθε ιμπεριαλιστή, πώς θα απεμπλακεί από κάθε ιμπεριαλιστική συμμαχία, πώς θα χαράξει το δικό του δρόμο για λαϊκή ευημερία.
Η ανάπτυξη του ΣΥΡΙΖΑ δε διαφέρει σε τίποτα από την πολυπόθητη ανάπτυξη της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της κυβέρνησής τους. Η αφετηρία είναι κοινή, είναι οι καπιταλιστικές σχέσεις ιδιοκτησίας, τα δεσμά της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Κι αν η διαδρομή είναι διαφορετική για τον ΣΥΡΙΖΑ και τη ΝΔ, ο προορισμός είναι ο ίδιος. Είναι η ανάκαμψη της καπιταλιστικής κερδοφορίας, της ανάπτυξης προς όφελος των μονοπωλίων, των γιγαντιαίων επιχειρήσεων στον καπιταλισμό. Γι' αυτό, όλα αυτά που λέει ο ΣΥΡΙΖΑ για "αναδιανομή του πλούτου" μόνο ως παραμυθάκια για μικρά παιδιά ακούγονται.
Υπερασπίζεται τις "δημόσιες τράπεζες που θα βοηθούν τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα", μιλάει δηλαδή για τη χρηματοδότηση των μεγάλων επιχειρήσεων που θα αναλαμβάνουν τα μεγάλα έργα, αυτά που είναι αναγκαία στην ανάπτυξη του καπιταλισμού.
Η ανάπτυξη προς όφελος του λαού δεν περνάει μέσα από το δρόμο της καπιταλιστικής ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας. Η ανάπτυξη προς όφελος των λαϊκών αναγκών προϋποθέτει κοινωνικοποίηση των μεγάλων επιχειρήσεων, εργατικό λαϊκό έλεγχο, επιστημονικό κεντρικό σχεδιασμό που θα δώσει τη δυνατότητα να αναπτυχθούν όλες οι παραγωγικές δυνατότητες της χώρας.
Αναπτυξιακά έργα προς όφελος του λαού μπορούν να αναλάβουν οι κοινωνικοποιημένες επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους που θα αξιοποιήσουν και το έμπειρο εργατικό και επιστημονικό δυναμικό της χώρας, και τις πλούσιες πλουτοπαραγωγικές πηγές και τον ορυκτό της πλούτο.
Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα κάνει τίποτα διαφορετικό απ’ αυτό που κάνει τώρα η κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ. Θα διαπραγματευτεί, λέει, σκληρά το χρέος. Αποτέλεσμα της σκληρής διαπραγμάτευσης του Σαμαρά με τους δανειστές, είναι οι χιλιάδες απολύσεις, οι μειώσεις μισθών και συντάξεων. Μετά από κάθε σκληρή διαπραγμάτευση με την τρόικα ανακοινώνονται νέα μέτρα, εξειδικεύονται τα παλιά. Αποτέλεσμα της σκληρής διαπραγμάτευσης είναι το 1,5 εκ. των ανέργων, το 60 % των νέων χωρίς δουλειά.
Ο στόχος διαγραφής μεγάλου μέρους του χρέους, το πάγωμα αποπληρωμής των τόκων, σημαίνει ότι η εργατική τάξη, ο λαός αποδέχεται το χρέος σαν δικό του, αναλαμβάνει την υποχρέωση για την αποπληρωμή του, άρα ο ΣΥΡΙΖΑ του λέει να αποδεχτεί και τις συνέπειες, δηλαδή τα βάρβαρα αντιλαϊκά μέτρα που παίρνονται στο όνομα της μείωσής του.
Η ανατροπή του ΣΥΡΙΖΑ φτάνει μέχρι την "ανατροπή της μνημονιακής τυραννίας", ξεκινάει και τελειώνει στην ανατροπή των μνημονίων, άντε και των κομμάτων που είναι στην κυβέρνηση και εφαρμόζουν τα μνημόνια.
Όμως, η αντιλαϊκή πολιτική υπήρχε πριν τα μνημόνια και θα υπάρχει και όταν τα μνημόνια λήξουν ή ξεπεραστούν για να δώσουν τη θέση τους στις μεταρρυθμίσεις, στις βαθιές αναγκαίες, για το κεφάλαιο, αλλαγές που τσακίζουν το λαό.
Η ανεργία, η φτώχεια, η εξαθλίωση οι μισθοί και οι συντάξεις πείνας, η επίθεση σε κάθε εργατικό δικαίωμα είναι η σκληρή πραγματικότητα που ζουν λαοί και σε χώρες που δεν ακολουθούν μνημόνια, ακολουθούν όμως το δρόμο εξόδου από την κρίση προς όφελος του κεφαλαίου.
Στην "ανατροπή" του ΣΥΡΙΖΑ, χωράνε όλοι από τη ΔΗΜΑΡ μέχρι τον Καμένο. Κυρίως όμως, χωράει μέρος της αστικής τάξης που βλέπει τα συμφέροντά της να ικανοποιούνται καλύτερα από ένα διαφορετικό μείγμα διαχείρισης, τύπου ΣΥΡΙΖΑ.
Η "ευρεία λαϊκή κοινωνική συμμαχία", που σκαρφίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ, (χρησιμοποιώντας κλεμμένες εκφράσεις για να θυμίζει και λίγο ΚΚΕ) είναι τόσο ευρεία που εκτός από "τα φτωχά και νεόπτωχα κοινωνικά στρώματα" χωράει όλες τις πολιτικές δυνάμεις που πήραν μέρος στη διαχείριση του καπιταλισμού και ουσιαστικά συνέβαλλαν στη φτωχοποίηση του λαού. Οι διαχειριστές του συστήματος δεν μπορεί να είναι σύμμαχοι, αλλά αντίπαλοι της εργατικής τάξης, των λαϊκών στρωμάτων. Η κοινωνική συμμαχία του ΣΥΡΙΖΑ δεν αμφισβητεί την ΕΕ, δεν ακουμπά την εξουσία των μονοπωλίων.
Η "κυβέρνηση της αριστεράς", όπως λέει ο ΣΥΡΙΖΑ θα οδηγήσει τη χώρα και το λαό στο "μεταμνημονιακό ξέφωτο, στο ξέφωτο της δημοκρατίας». Στο ξέφωτο όμως της αστικής δημοκρατίας- δικτατορίας με κυρίαρχα τα μονοπώλια, με ισχυρά τα δεσμά της ΕΕ και του ΝΑΤΟ, η εργατική τάξη και τα φτωχά λαϊκά στρώματα θα παραμείνουν στο μαύρο σκοτάδι.
Η πολιτική πρόταση συμμαχίας του ΚΚΕ, η πρότασή του για τη Λαϊκή Συμμαχία που είναι κοινωνική συμμαχία, είναι η πιο πλατιά ενωτική πρόταση γιατί αγκαλιάζει εργάτες, άνεργους, αυτοπασχολούμενους, φτωχούς αγρότες, νέους και γυναίκες των λαϊκών στρωμάτων.
Αυτή είναι η λαϊκή πλειοψηφία που σήμερα πρέπει να συγκροτηθεί με όρους συμμαχίας για να εμποδίσει, να ματαιώσει αντιλαϊκά μέτρα και αποφάσεις, να υπερασπίσει δικαιώματα. Και για να το πετύχει, πρέπει να ‘χει καθαρή, ξεκάθαρη την κατεύθυνση της πάλης, πάλη όχι για να αλλάξει μόνο η κυβέρνηση αλλά να αλλάξει χέρια η εξουσία ως αναγκαία προϋπόθεση για τη λαϊκή διακυβέρνηση.
Η πρόταση του ΚΚΕ για αποδέσμευση από την ΕΈ, με μονομερή διαγραφή του χρέους και των μνημονίων, με βασική προϋπόθεση ο λαός – η κυβέρνησή του - η εξουσία του, να έχει στα χέρια του τα εργαλεία εκείνα που θα ανακόψουν τον κατήφορο και την καταστροφή και θα δημιουργούν προϋποθέσεις για τη λαϊκή ευημερία, είναι η μόνη ρεαλιστική.
Και επειδή ο Τσίπρας θυμήθηκε "τους Έλληνες αριστερούς, τα κόμματά τους και τα λάθη τους"… του θυμίζουμε λοιπόν ότι το ΚΚΕ δεν συνθηκολόγησε ποτέ με τον καπιταλισμό, δεν πρόδωσε τα συμφέροντα της εργατικής τάξης και δεν θα το κάνει ούτε και τώρα.
Η επιμονή για κυβέρνηση της λαϊκής εξουσίας, η άρνηση για συμμετοχή σε αστική κυβέρνηση, είναι μεγάλη παρακαταθήκη για το εργατικό λαϊκό κίνημα.
Το ΚΚΕ είναι εγγύηση ακριβώς γιατί έχει αυτή την πολιτική, αυτή τη στρατηγική, αυτή την αγωνιστική, ανυστερόβουλη, μαχητική στάση. Γιατί δε συμβιβάζεται, δε βάζει νερό το κρασί του για να δώσει ανάσες στο σύστημα. Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ στο διεφθαρμένο και σάπιο σύστημα δίνει ανάσα, δεν θα δώσει ανάσα στο λαό.
Αν το ΚΚΕ αλλάξει γραμμή, αν υποκύψει σε σειρήνες, τότε θα πάψει να αποτελεί εγγύηση, θα γίνει ένα από τα ίδια με τους άλλους.
Όμως το’ χουμε πει, δεν θα γίνουμε σαν τα μούτρα τους. Κι ας μην παρεξηγούνται αγνοί αγωνιστές που ευκαιριακά έχουν παρασυρθεί. Δεν αναφερόμαστε ποτέ σε αυτούς, όταν τα λέμε αυτά. Στις ηγεσίες τους αναφερόμαστε. Ξέρουμε ότι και εσείς δεν τους έχετε εμπιστοσύνη. Γι’ αυτό αναζητάτε το ΚΚΕ ως εγγύηση, ως δύναμη εμπιστοσύνης, μπας και τους συγκρατήσει. Σας λέμε καθαρά: Μην έχετε αυταπάτες! Αυτοί δεν συγκρατιούνται με τίποτε. Έχουν χαράξει δρόμο, ρότα, βρίσκονται σταθερά στην πεπατημένη λάθος τροχιά για το λαό, για τα συμφέροντά του. Είναι πανέτοιμοι όχι να κυβερνήσουν απλώς, αλλά να υπηρετήσουν τα συμφέροντα τμημάτων της πλουτοκρατίας, της ΕΕ, επιλέγουν ιμπεριαλιστές. Γι’ αυτό και οι συνεχείς κωλοτούμπες τους.
Ο λαός όμως, δεν χρειάζεται άλλους τέτοιους διαχειριστές. Έχει γνωρίσει μπόλικους από αυτούς.
Συντρόφισσες και σύντροφοι,
Προχωράμε μπροστά! Πιο δυναμικά! Πιο αποφασισμένοι για το δίκιο του λαού.
Έχουμε οδηγό τις αποφάσεις του 19ου Συνεδρίου μας, το νέο πρόγραμμά μας, το καταστατικό μας, τις αρχές μας, την κοσμοθεωρία μας, την καθημερινή πράξη μας, για αλληλεγγύη, για επιβίωση της λαϊκής οικογένειας από τον οδοστρωτήρα των μέτρων, τη φοροληστεία, τα χαράτσια, την αδικία.
Για να μην μείνει κανείς μόνος του στην κρίση. Για να εμποδίσουμε κατασχέσεις, διακοπές ρεύματος, για να μην πεινάει ο λαός μας. Για να καθυστερήσουμε αντιλαϊκά μέτρα, να αποτρέψουμε όσα μπορούμε. Κυρίως όμως να ανοίξουμε το δρόμο για τη λαϊκή συμμαχία, για να γίνει ο λαός πραγματικά κυρίαρχος, να πάρει την δική του εξουσία, να γίνει πρωταγωνιστής των εξελίξεων».
 
 

Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Στη Μυτιλήνη την Πέμπτη (18/07/2013) ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας

Ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας θα επισκεφθεί τη Μυτιλήνη την Πέμπτη 18 Ιούλη και το πρόγραμμα θα έχει ως εξής:
 
- Θα επισκεφθεί τις εγκαταστάσεις της ΕΡΑ Αιγαίου, θα μιλήσει με τους εργαζόμενους που βρίσκονται σε κινητοποιήσεις και θα κάνει δηλώσεις στα τοπικά ΜΜΕ στις 6.00 μ.μ.
 
- Ομιλία στην πλατεία Σαπφούς στις 9.00 μ.μ.
 
 
 
 

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΤΑΜΙ


Η όμορφη γιορτή μας έλαβε τέλος, οι αγώνες μας όμως όχι... Ιδίως όταν χθες το βράδυ, αντικρύσαμε ένα κόκκινο ποτάμι να φωνάζει ότι ο κόσμος πρέπει να αλλάξει και θα αλλάξει.... Τα υπόλοιπα για τους δημοσκόπους......
Απόσπασμα από την ομιλία της ΓΓ του ΚΚΕ

"Τι μπορεί να δώσει το ΚΚΕ σήμερα στο λαό;"

"Κατ΄αρχήν αυτό που οι εργαζόμενοι και η νεολαία ξέρουν πολύ καλά, ότι είμαστε σταθεροί και αταλάντευτοι μαχητές στο πλευρό της εργατικής τάξης, των αυτοαπασχολούμενων, της φτωχής αγροτιάς, της νεολαίας, των γυναικών, των μεταναστών.

Έγκαιρα ενημερώνουμε, βλέπουμε και διαβλέπουμε, προειδοποιούμε. Δεν φοβόμαστε, αντέχουμε τις δυσκολίες, δεν υποχωρούμε, δεν προδίδουμε, δεν διαψεύδουμε προσδοκίες. Δεν πρόκειται να κοροϊδέψουμε κανένα ότι υπάρχουν έξυπνες λύσεις χωρίς τον λαϊκό αγώνα, χωρίς τις λαϊκές θυσίες.

Στην πρότασή μας για συμμαχία δίνουμε κοινωνική και πολιτική ταυτότητα με βάση αντικειμενικές δυνάμεις και όχι συνθήματα, αφηρημένα οράματα και υποκειμενικούς αυτοπροσδιορισμούς. Η συμμαχία που προτείνουμε εδράζεται στα κοινά συμφέροντα της εργατικής τάξης, των αυτοαπασχολουμένων, της φτωχής αγροτιάς. Σ΄ αυτές τις κοινωνικές δυνάμεις συμπεριλαμβάνουμε και τους μετανάστες που εργάζονται στη χώρας μας, είτε έχουν είτε δεν έχουν νομιμοποιηθεί.

Εξειδικεύουμε τη συμμαχία σε ειδικά προγράμματα δράσης για τη νεολαία και τις γυναίκες που ανήκουν ή προοπτικά εντάσσονται σ’ αυτές τις κοινωνικές δυνάμεις. Την εδραιώνουμε και την επεκτείνουμε και στο επίπεδο της πολιτικής συμμαχίας.

Σήμερα αυτή φαίνεται πιο δύσκολη αλλά αυτό είναι ζήτημα συσχετισμού. Οι συσχετισμοί αλλάζουν με τη θέληση και τη δράση του λαού. Όσο πιο γρήγορα απεγκλωβιστούν λαϊκές δυνάμεις από την ηττοπάθεια και την επιρροή της στρατηγικής των μονοπωλίων, τόσο πιο γρήγορα θα επέλθουν αλλαγές και στη διάταξη των πολιτικών δυνάμεων......

Βάση της συμμαχίας είναι η αντίθεση και η ρήξη με τα μονοπώλια , τον ιμπεριαλισμό κατά συνέπεια και με τα κόμματα που τα υπηρετούν. Δεν απαιτούμε συμφωνία με τον σοσιαλισμό, ταύτιση με την ιδεολογία του ΚΚΕ. Εκτιμάμε όμως ότι η προοπτική της λαϊκής εξουσίας μπορεί να αποτελέσει κοινό τόπο, ώστε η συμμαχία να εγγυηθεί αλλαγή κατεύθυνσης, άλλο δρόμο ανάπτυξης, φιλεργατικό, φιλολαϊκό, χωρίς τις δεσμεύσεις που επιβάλλει η ΕΕ και το ΝΑΤΟ.

Δεν γίνεται να υπηρετεί κανείς δύο αφεντάδες, επαναλαμβάνουμε ή το λαό ή τα μονοπώλια.

Μερικοί καλοπροαίρετα ρωτάνε μήπως σήμερα που τα προβλήματα των εργαζομένων οξύνονται, σήμερα που αισθανόμαστε ένα ασφυκτικό αδιέξοδο, μήπως είναι καλό, να συμφωνήσουν κάποια κόμματα, ή κάποια κινήματα σε 3-4 βασικά προβλήματα και ας αφήσουν τα υπόλοιπα για το μέλλον; Μα αν σήμερα τα οξυμμένα προβλήματα ήταν μόνο 3-4 ή και 5-6 τότε ίσως δεν θα μιλούσαμε για ασφυξία και αδιέξοδα. Ύστερα, ακόμα και αν αυθαίρετα ξεχωρίσουμε κάποια προβλήματα, αψηφώντας πολλά άλλα, μήπως και τότε μπορεί να υπάρχει συμφωνία λόγου χάρη με το ΠΑΣΟΚ ή τον ΣΥΡΡΙΖΑ;

Δεν υπάρχουν ξεκρέμαστα προβλήματα, που δεν είναι απόρροια μιας γενικής πολιτικής γραμμής που σήμερα μάλιστα χαράσσεται σε όλα τα ζητήματα σε εθνικό και διακρατικό επίπεδο. Υπάρχουν προβλήματα της εργατικής τάξης, των αυτοαπασχολουμένων, της μικρομεσαίας αγροτιάς. Υπάρχει το πρόβλημα των συνεπειών από την συγκέντρωση και συγκεντροποίηση του κεφαλαίου, των ιδιωτικοποιήσεων, της απελευθέρωσης της αγοράς, των συνεπειών από τις δεσμεύσεις της ΕΕ και του ΝΑΤΟ, των ελληνοαμερικανικών συμφωνιών που έχουν συνέπειες στο πολιτικό, στρατιωτικό και οικονομικό πεδίο, στο πεδίο των συνδικαλιστικών και δημοκρατικών ελευθεριών.Τι να αφήσουμε απ έξω;

Μια συμφωνία αντιπολίτευσης είναι στην ουσία και μια συμφωνία πιθανής διακυβέρνησης, η με την δική μας αντίληψη πολιτικής εξουσίας. Μια κυβέρνηση όποια μορφή και να έχει, υποχρεώνεται να χαράξει μια συνολική στρατηγική που σε γενικές γραμμές απαντά στο ζήτημα η με τα μονοπώλια ή με το λαό , η με τον ιμπεριαλισμό η με το λαό.
Η Ελλάδα δεν θα γίνει Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, των χαμένων ελπίδων, με την συμμετοχή και την συναίνεση του ΚΚΕ.
Δεν μένουμε με σταυρωμένα τα χέρια, παλεύουμε και με τους σημερινούς συσχετισμούς, όμως δεν φθάνει η αντίσταση, δεν φθάνει η αντίθεση με τον τρόπο που κυβερνά η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Χρειάζεται αναμέτρηση με την στρατηγική τους. Χρειάζεται επιτελικός αγώνας που μπορεί κάτω από προϋποθέσεις να οδηγήσει σε νίκη στο επίπεδο της εξουσίας. Αυτός είναι ο εργατικός, ο λαϊκός μονόδρομος.
Νέα πολιτική εξουσία υπέρ του λαού με τις παλιές σχέσεις ιδιοκτησίας είναι καταδικασμένη να αποτύχει, καταδικασμένη να προδώσει. Η λογική του ενδιάμεσου σκαλοπατιού, η λογική ας κάνουμε ένα βήμα και μετά βλέπουμε αντιπροσωπεύει σήμερα ένα μεγάλο κίνδυνο, να χάνεται πολύτιμος χρόνος. Άλλωστε το μάθημα του 1981 δεν είναι και πολύ μακριά......

Δύναμή μας η πρωτοπόρα θεωρία , η πρωτοπόρα πράξη!
Δύναμη και όπλο μας η ιστορία του ΚΚΕ και της ΚΝΕ, η πείρα και τα διδάγματα από την ιστορία του παγκόσμιου εργατικού και κομμουνιστικού κινήματος, η επιστημονική εξέταση της πορείας της σοσιαλιστικής οικοδόμησης του 20ού αιώνα!
Δύναμή μας η βεβαιότητα ότι θα επέλθει νέα εκτίναξη του κινήματος των λαών, νέος κύκλος κοινωνικών ανατροπών και σοσιαλιστικών επαναστάσεων.
Δεν το βάζουμε κάτω, πιστεύουμε στην δύναμη και τη θέληση του λαού. Πιστεύουμε στη νεολαία!"


..