Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

ΜΕΙΩΘΗΚΕ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΜΟΥ, ΕΧΟΥΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΘΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ...

" ... Πριν από τα μέτρα λιτότητας, ο μισθός μου βρισκόταν στο υψηλότερο επίπεδο του δημόσιου τομέα, 6.500 ευρώ τον μήνα. Τώρα, ο μισθός μου έχει μειωθεί κατά ¼, στα 4.800 ευρώ τον μήνα. Πρέπει να περιορίσω τη διάρκεια των διακοπών μου, και η γυναίκα και τα παιδιά μου έχουν δυσαρεστηθεί."

συνέντευξη του "Μεγάλου Τραγουδιστή" στον δημοσιογράφο Zhang Feifei για την εφημερίδα Economic Observer (09/07/2010)


" Κάτι τέτοιες στερήσεις οδήγησαν τη μαντάμ Παγκάλου στην πολιτική... Μπας και είχε ποτέ ένσημα που δε δούλεψε από κανένα κουμπάρο; Με τον ιδρώτα της έβγαζε πάντα τις διακοπές της...
Αχ... που είσαι νιότη που δειχνες..."


...



3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να συμπληρώσει το ... οικογενειακό εισόδημα πασχίζει η καϋμένη η ... Μεγάλη Τραγουδίστρια !!!!!!!!!!!!!

Εύκολα αλλάζουν οι ... συνήθειες ;;;

Είναι να τους ... λυπάσαι μερικούς - μερικούς ...

Aristera sti Mitilini είπε...

Μάλλον να τους φτύνεις σ/φε ...

none είπε...

κλαίω από τα γέλια...