Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗΜΟΙ ΚΟΚΚΙΝΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗΜΟΙ ΚΟΚΚΙΝΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 22 Ιουλίου 2018

Το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας - Εξελίξεις, Προοπτικές (του Χρήστου Κορδά *)

"Οι πράξεις μας κονιορτοποιούν κυριολεκτικά την αστική προπαγάνδα που κατηγορεί το πολιτικό μας χώρο σαν άπραγους οπαδούς της έλευσης της «Δευτέρας Παρουσίας» του Κομμουνισμού, διαστρεβλώνοντας κατάφωρα την αλήθεια. Ο αγώνας μας βέβαια εμπνέεται και ενισχύεται από τα ιδανικά μιας νέας κοινωνικής – οικονομικής συγκρότησης. Γνωρίζουμε τις τεράστιες δυνατότητες που ξανοίγονται αν ο λαός πάρει στα χέρια του την εξουσία και την οικονομία. Δυνατότητες που σήμερα καταστρέφονται από την ακόρεστη δίψα για κέρδη της Πλουτοκρατίας καθώς και από το πολιτικό υπηρετικό της προσωπικό."
  
Με πέντε σελίδες νομοθετικό κείμενο, ο Δήμος απόκτησε την Παραλιακή Ζώνη, διαψεύδοντας όλους όσους παρουσίαζαν ότι δήθεν το ζήτημα αυτό είναι δύσκολο νομικά να λυθεί. Απεδείχθη ότι μπορεί η λαϊκή πάλη να φέρει ορισμένα αποτελέσματα.

Η πολιτική του αστικού κατεστημένου της Πάτρας στο Παραλιακό Μέτωπο δοκιμάστηκε επί δεκαετίες και τίποτα καλό για τον λαό δεν απέδωσε. Προχώρησαν, εξυπηρετώντας συμφέροντα, μόνο στην κατασκευή πολλών καταστημάτων στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου και στη θεσμοθέτηση Σχεδίου Πόλης για δόμηση δεκάδων χιλιάδων μέτρων κτιρίων στη λιμενική ζώνη. Και τα δύο κρίθηκαν ΠΑΡΑΝΟΜΑ από το Συμβούλιο Επικρατείας.

Στα τέλη του 2014, αμέσως όταν άρχισε η θητεία μας, με Κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, σταματήσαμε την έως τώρα τακτική με τα λόγια και παρακάλια για οριστική παραχώρηση του Μετώπου. Ξεκινήσαμε δυναμικά την κατασκευή του Νοτίου Πάρκου με το λειψό τεχνικό-εργατικό δυναμικό του Δήμου, με τα φορτηγά, τα λίγα μηχανήματα που διέθεταν οι Υπηρεσίες μας. Ένας βρωμερός μπαζότοπος – σκουπιδότοπος δίπλα και μπροστά στις εγκαταλελειμμένες Νότιες συνοικίες, μετατράπηκε σταδιακά σε βασικό πόλο αναψυχής για όλη την Πόλη, με ποικιλία δραστηριοτήτων.

Η λαϊκή αποδοχή της ενέργειας αυτής ήταν τόσο ενθουσιώδης και ορμητική, που εμπόδισε όσους σχεδίαζαν εκδίωξή μας με αστυνομικού τύπου επεμβάσεις. Περιορίστηκαν σε επιβολή προστίμων και σε επανειλημμένες κλήσεις για «επισκέψεις» των Δημάρχου και Αντιδημάρχων σε Αρχές. 

Τους επόμενους μήνες η τότε Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, παρά τις προεκλογικές εξαγγελίες του κ. Πρωθυπουργού για οριστική παραχώρηση, πρότεινε στο Δήμο μόνο τριετή χρήση και οικονομική παροχή ύψους 500.000 ευρώ. Αυτό απορρίφθηκε αμέσως και κατηγορηματικά από το Δημοτικό Συμβούλιο, πλην της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ. Κατόπιν, αφού έγινε πολύ μεγάλη και επιτυχημένη κινητοποίηση και πορεία για το ζήτημα, έγιναν νέες συζητήσεις με την Κυβέρνηση και ήλθε τελικά νέα πρόταση η οποία έγινε κατ’ αρχήν ομόφωνα αποδεκτή, παρά το ότι δεν ικανοποιήθηκε το αίτημα για παραχώρηση όλου του παλιού λιμανιού.

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Τι θα γίνει τέλος πάντων με αυτόν τον Πελετίδη ;

ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ
Επιστολή - κάλεσμα στη μεγάλη πορεία αγώνα Πάτρα - Αθήνα για την ανεργία

Ξεκινά στις 2 Απρίλη από την Πάτρα και θα καταλήξει μετά από 10 μέρες στο Σύνταγμα

Ως εδώ και μη παρέκει! Ξεκινούμε στις 2 Απρίλη με πορεία ως το Σύνταγμα. Πορεία ανέργων και των οικογενειών τους, νεολαίας όλου του λαού», υπογραμμίζει σε επιστολή – κάλεσμα για την πορεία αγώνα Πάτρα - Αθήνα ο δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης

Η δημοτική αρχή της Πάτρας συνέχισε και σήμερα τις συναντήσεις  με δημάρχους περιοχών της διαδρομής της μεγάλης πορείας. Σήμερα, ο  Κώστας Πελετίδης και η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κατερίνα Γεροπαναγιώτη συναντήθηκαν με το δήμαρχο Μεγάρων Γρηγόρη Σταμούλη, καθώς και με το δήμαρχο Ελευσίνας Γιώργο Τσουκαλά. Οι δήμαρχοι ενημερώθηκαν για την κινητοποίηση που διοργανώνει ο Δήμος Πατρέων με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και συμφώνησαν να λάβουν ενεργά μέρος, στηρίζοντας με κάθε τρόπο την πρωτοβουλία της Δημοτικής Αρχής της Πάτρας. 

Στην επιστολή - κάλεσμα ο δήμαρχος Πατρέων αναφέρει:

«Αγαπητές φίλες και φίλοι,
Σήμερα δεν υπάρχει λαϊκή οικογένεια που να μην έχει τουλάχιστον έναν άνεργο. Στο δήμο μας είναι καταγεγραμμένοι συνολικά 29.230 άνεργοι εκ των οποίων οι 15.638 μακροχρόνια άνεργοι!
Χίλιες εξακόσιες (1.600) οικογένειες μόνο στο δήμο μας λαμβάνουν τρόφιμα από την Τράπεζα Τροφίμων, ενώ 6.000 είναι οι αιτήσεις για τους απόρους (ΤΕΒΑ)! Στα σχολεία παρέχουμε δεκατιανό σε 1.600 παιδιά, στα κοινωνικά φροντιστήρια συμμετέχουν 313 παιδιά. Πήραμε την απόφαση οι άνεργοι να πληρώνουν το 50% των ανταποδοτικών τελών και του τιμολογίου του νερού και να αυξηθεί στις μεγάλες επιχειρήσεις. Οι άνεργοι να μην πληρώνουν τροφεία στους παιδικούς σταθμούς και στο Δημοτικό Βρεφοκομείο. Να έχουν 50% μείωση στην τιμή του εισιτηρίου στο θέατρο και σε άλλες εκδηλώσεις. Διευρύναμε το κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΥΑΠ. Γνωρίζουμε ότι τα μέτρα που έχουμε πάρει είναι αναντίστοιχα των αναγκών. Ο δήμος εξαντλεί τις δυνατότητες που έχει. Το πρόβλημα είναι μεγάλο και οξύτατο. Ξέρουμε τη συνθετότητα του προβλήματος ως προς τη λύση του. Είναι όμως δυνατό να παρθούν ουσιαστικά μέτρα ανακούφισης των ανέργων και μείωσης της ανεργίας. Για αυτό:

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Πετρούπολη: Όταν οι μαζικοί φορείς συνεργάζονται με τις Δημοτικές Αρχές τότε ανακαλούνται αποφάσεις συγχωνεύσεων σχολείων

Η ανάκληση της απόφασης για τη συγχώνευση του 3ου-6ου δημοτικών σχολείων στην Πετρούπολη, επιτεύχθηκε μετά τις επίμονες και συντονισμένες προσπάθειες της Διοίκησης του Δήμου, μαζικών φορέων και παρεμβάσεων του ΚΚΕ.

Το Δελτίο τύπου της Διοίκησης του Δήμου αναφέρει:

«Μετά από τις επίμονες και συντονισμένες προσπάθειες της Διοίκησης του Δήμου με τους μαζικούς φορείς της πόλης, αλλά και των επερωτήσεων και παρεμβάσεων στη Βουλή του ΚΚΕ, δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 2385/τεύχος Β΄/2014 (8 Σεπτέμβρη) η απόφαση του υπουργού για την ανάκληση της απόφασης για τη συγχώνευση των 3ου και 6ου Δημοτικών σχολείων. 

Σας παραθέτουμε παρακάτω το απόσπασμα της απόφασης: