Δευτέρα, 11 Απριλίου 2016

Όταν ο νεοφιλελές "Γεωργαλάς" - Κυριακόπουλος του ΣΥΡΙΖΑ γνώρισε τον Πελετίδη

Με σακουλίτσα εμετού δίπλα, ενθύμιο απο την φυγόκεντρο που ειχα πάει στην Γερμανία, διάβασα αυτό το άρθρο στο Συριζή (το Κόκκινο καλέ) του Κυριακόπουλου με τίτλο "Με όχημα την Πάτρα, το ΚΚΕ προκαλεί τους Έλληνες. Σε ρόλο θιασάρχη ο Πελετίδης."

Ο τίτλος του άρθρου είναι πολύ γούτσου καθώς θυμίζει τον ιδεολογικό καθοδηγητή της Χούντας  Γεώργιο Γεωργαλά. Πας κομμουνιστής μη Έλλην όπως λέει και ο Κυριακόπουλος. Ο Πελετίδαρχος δεν είναι ένας τυχαίος δήμαρχος, είναι ένας δήμαρχος που έχει να παρουσιάσει μόνο έργο εδώ και ένα χρόνο. Και όταν λέμε έργο, για να μην μπερδευτούμε, εννοούμε κοινωνικό έργο. Όποιος θέλει μπορεί να διαβάσει τι έχει κάνει (ΕΔΩΕΔΩ και ΕΔΩ). 

Η μεγάλη ένσταση του σοσιαλεμετοκράτη τύπου είναι ότι ο Πελετίδαρχος θεωρεί ότι το επίδομα ανεργίας πρέπει να είναι στα 600 ευρώ. Επίσης ο άνεργος δεν θα πρέπει να πληρώνει δόσεις για τυχόν στεγαστικά δάνεια, να έχει μειωμένο τιμολόγιο στο ρεύμα κλπ. Μάλιστα ο Κυριακόπουλος, πετά και το Μητσοτακικοτσιτάτο "Να έρθουν επενδύσεις για να μειωθεί η ανεργία". 
Ο βασικός μισθός τώρα είναι στα 475 ευρώ και θέλουν να μειωθεί και άλλο. Με 475 ευρώ βασικό μισθό δεν ζεις, μάλλον αργοπεθαίνεις. Διότι ο εν λόγω συριζοσοσιαλεμετοκράτης δεν μπορεί να κάνει μια απλή πρόσθεση και να δει ότι με ηλεκτρικό, νερό, ενοίκιο (ή ενφια), φαϊ, κοινόχρηστα, μετακίνηση με ΜΜΜ (ξέχνα το αυτοκίνητο) χρειάζεσαι πολύ παραπάνω χρήματα. Χωρίς παιδιά, μόνος.

Ούτε τα 600 ευρώ είναι αρκετά σαν επίδομα ανεργίας χωρίς ιδιαίτερα μέτρα για τους ανέργους. Σου λέει ο Χάχας ότι εάν δίνεις 600 ευρώ στους ανέργους, γιατί να πάνε να δουλέψουν για 751, 800 ή 1.000 ευρώ. Για να ρωτήσει κάποιον γιατί θέλει να δουλεύει για 1000 ευρώ. Πρώτον για να ζει κάπως άνετα (το κάπως είναι σχετικό) και δεύτερον γιατί δεν ζεις για να δουλεύεις αλλά για να ζεις. Και η ζωή δεν είναι να βγάζεις μόνο τα προς το Ζειν σου αλλά και προς το Ζεν σου. 


Και όταν λέει ο Πελετίδης ότι "Επίδομα ανεργίας να δικαιούται και αυτός που αναζητεί εργασία μέσω ΟΑΕΔ και δεν βρίσκει ανάλογη με τα προσόντα του και δεν ασκεί άλλη επαγγελματική δραστηριότητα." δεν εννοεί ότι θα κάθεσαι μέχρι να ανοίξει θέση "καθαριστή ουρανοξυστών" όπως αναφέρει "περιπαικτικά" ο Κυριακόπουλος. 

Ο λόγος που υπάρχει το επίδομα ανεργίας είναι να ζεις μέχρι να μπορέσεις να βρεις ξανά δουλειά. Αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχει ο ΟΑΕΔ, αλλά μάλλον δεν το γνωρίζει ο εν λόγω τρόμπας. 

Η προπαγάνδα που εμφανίζεται όλο και περισσότερο τις τελευταίες ημέρες είναι για τους "άεργους" πολίτες, αυτούς δηλαδή που τα ξύνουν. Είναι ένας κουτοπόνηρος τρόπος να πεις "Ε η ανεργία δεν είναι 30% αλλά κοντά στο 10%, γιατί πολλοί δεν πάνε να δουλέψουν και τα ξύνουν σπίτι τους". Μάλλον θα αναφέρεται στους άεργους σοσιαλδημοεμετοκράτες φίλους του Ζαίους, που η μόνη τους ασχολία είναι να κρατάνε τα βρακιά του ΣΥΡΙΖΑ μην πέσουν και φανεί ο νεοφιλελεδικος κώλος τους με τατουαζ την Μαμά Θάτσερ. Ταυτιζόμενος με το νεοφιλελέ "κοινωνικό" ρητό ¨Κοινωνική πολιτική είναι να έρθουν επενδύσεις για να έχουμε και θέσεις εργασίας" περνάει στην αντεπίθεση ο σαχλοδημοκράτης Κυριακόπουλος. 
Να ρωτήσουμε λοιπόν τις επενδύσεις γιατί δεν έχουν πάει ακόμα Ισπανία ή Πορτογαλία, που όχι μόνο έχουν εφαρμόσει τέλεια τα μνημόνια αλλά βραβεύονται και με ΑΑΑ από τους διάφορους αξιολογητές (κάτι σαν τα αγγουράκια στην Λαϊκή).
Μάλλον θα περιμένουν οι επενδυτές, οι μισθοί να πέσουν στα επίπεδα Κίνας για να έρθουν να επενδύσουν. 

H αποτυχημένη προσπάθεια αποδόμησης του Πελετίδη δεν είναι τυχαία. Σε πρώτο πλάνο η αποδόμηση έχει ως σκοπό να ενεργοποιήσει τα συντεχνιακά αντανακλαστικά του μικροαστού, του τέστιν "Εγώ δουλεύω, για να κάθεται ο άνεργος;"
Σε δεύτερη φάση, να δημιουργήσει μια πόλωση μεταξύ Ελλήνων και κομμουνιστών (Στρατάρχη Παπάγε εσείς;), με την δήθεν επιχειρηματολογία ότι ο Πελετίδης προσπαθεί να δημιουργήσει μια "Σοβιετία" στην Πάτρα. 
Αυτό όμως που φοβούνται περισσότερο είναι ότι ο Πελετίδης, δεν σήκωσε ένα πρωί την σημαία και είπε "Πάμε να πάρουμε την Πόλη και αυξήσεις μισθών."

Επί ένα χρόνο ο Πελετίδης έχει κερδίσει την συμπάθεια μεγάλου ποσοστού των Πατρινών, με πολλές και ποικίλες δράσεις (τις οποίες μπορείτε να βρείτε -όπως εδώ:"που τον βρήκαμε αυτόν τον μουστάκια;") κοινωνικού περιεχομένου. Ο Πελετίδης απέδειξε ότι η θέση του δημάρχου δεν είναι καλλωπιστική και μπορεί εν μέσω κρίσης (που αποτελεί καραμέλα για δημάρχους μπιμπελό όπως ο Καμίνης) να παράγει έργο και να κάνει κοινωνική πολιτική. Συνεπώς το κάλεσμα του Δημάρχου δεν είναι κενό, ούτε του στυλ "παράλληλο πρόγραμμα". Και αν η πορεία 200 χιλιομέτρων ακούγεται παρανοϊκή ή "εκβιαστική", σκεφτείτε το αδιάφορο σφύριγμα των υπόλοιπων δημάρχων όταν τους καλούσαν να πράξουν κοινωνικό έργο.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γιατί αφηνίασαν με τον Πελετίδη ;
http://laikhexousia.blogspot.gr/2016/04/blog-post_24.html



"Και να αδερφε μου που μαθαμε να κουβεντιαζουμε .."
Ο εκλαϊκευμένος λόγος του Πελετίδη, ο άμεσα κατανοητός από τον καθένα
http://laikhexousia.blogspot.gr/2016/04/blog-post_11.html