Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

ΓΙΑΤΙ ΚΚΕ

Με ισχυρό ΚΚΕ θα φυσήξει άλλος άνεμος την επόμενη των εκλογών, γιατί θα αποκτήσει μεγαλύτερα φτερά η οργάνωση των εργαζομένων, θα αυξηθεί η συσπείρωση, η μαχητικότητα και η συλλογική δράση για ένα καλύτερο αύριο. Θα αναθαρρήσει ο εργάτης που υφίσταται την εργοδοτική τρομοκρατία, ο μετανάστης και ο πρόσφυγας που καταδιώκονται, ο νεος που η αντιλαϊκή πολιτική τον καταδίκασε να φυτοζωεί.

Η υποταγή και η μοιρολατρία ζημίωσαν το λαό.
Είναι καιρός να κάνω το βήμα μπροστά.
Το ψηφίζω, λοιπόν, έστω κι αν δεν συμφωνώ σε όλα μαζί του. Το ΠΑΣΟΚ με πρόδωσε, η ΝΔ με εξεπάτησε.

Σε τελευταία ανάλυση, είμαι εργάτης, βιοπαλαιστής, άνεργος.

Δεν έχω κανένα συμφέρον να ψηφίζω τα ίδια κόμματα που ψηφίζουν ο ΣΕΒ, οι εφοπλιστές, οι μεγαλέμποροι και οι τραπεζίτες.
Αυτοί κάνουν τη δουλειά τους. Θα κάνω κι εγώ τη δική μου.

.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Για το ... γραμμώτο ρε παιδί μου !