Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Καταγγελία αστυνομικού της ομάδας ΔΙΑΣ για την συνεχόμενη φύλαξη των καταστημάτων Jumbo Θεσ/κης

Καταγγελία αστυνομικού της ομάδας ΔΙΑΣ: 
"ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΧΙ ΥΠΗΡΕΤΡΙΕΣ!!!! "
 
 
Καταγγελία αστυνομικού της ομάδας ΔΙΑΣ Θεσσαλονίκης, που θέτει προ μεγάλων ευθυνών την αστυνομική διοίκηση της πόλης.
Διαβάστε την επιστολή.


"Είμαι αστυνομικός στην ομάδα διας Θεσσαλονικης. Εδώ και 10 μέρες με την έναρξη της υπηρεσίας μας αποστέλονται ομάδες για φύλαξη σε στάσιμη υπηρεσία στα καταστήματα Jumbo (σε ολα τα Jumbo της Θεσσαλονίκης) και αποχωρούμε στο τέλος της βάρδιας με αντικατάσταση απο άλλη ομάδα. Όλα αυτά γίνονται με διαταγή του κέντρου άμεσης δράσης με την εξής εντολή...."ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΘΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΧΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ". Έχω τις εξής απορίες....Ντρέπονται να πουν στον αέρα που μας στελνουν; Υπάρχει λόγος που φυλάμε μόνο το συγκεκριμένο κατέστημα και οχι τα υπόλοιπα; Eπιτρέπεται να εκτελούμε σκοπιά σε ιδιωτική επιχείρηση; Επιτρέπεται να στερούμε περιπολίες απο την φύλαξη του πολίτη για την φύλαξη εταιριών; Τα άλλα καταστήματα δεν μας ενδιαφέρει εάν δεχθούν επίθεση; Εγώ προσωπικα δεν έχω καμμία διάθεση να διαχωρίζω τις υπηρεσίες που προσφέρω στην κοινωνία και ούτε έχω στο νου μου να κάνω καριέρα σαν φύλακας στα JUMBO όταν συνταξιοδοτηθώ....
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΧΙ ΥΠΗΡΕΤΡΙΕΣ!!!!"
 
 
αναδημοσίευση από στο bloko.gr μέσω drashstowraiokastro.blogspot.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: