Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

Σπύρος Παπαδόπουλος: Πρέπει να παλεύουμε πάντοτε οργανωμένα, με γνώση, συνειδητά και αλληλέγγυα

Σπύρος Παπαδόπουλος (Τραγουδόσαυρος)
Τραγουδιστής
Κάποτε ήμουν δεξιός, από «κληρονομικό χάρισμα»;
Σήμερα, την κοινωνικώς ταξική μου συνείδηση στο ΚΚΕ την οφείλω, μαζί με τη γνώση πως το συλλογικό και μαζικό είναι που αξίζει γιατί βγαίνει απ' το μαζί και όχι απ' τη μάζα. Πως πρέπει να παλεύουμε και ο καθένας ξεχωριστά και εν τη ενώσει αλλά πάντοτε οργανωμένα, με γνώση, συνειδητά και αλληλέγγυα, γιατί αυτό είναι που αξίζει! Αυτό είναι που μας κάνει ανθρώπους! 
Η διαρκής μας κοινή και μαζική πάλη, που 'ναι από μόνη της και στη βαθιά της ουσία διαρκής επανάσταση, δηλαδή ανάσταση! 
Αυτά οφείλω στο ΚΚΕ και γι' αυτό το στηρίζω στον τόπο εργασίας μου, στη γειτονιά μου, στις κινητοποιήσεις έξω στους δρόμους αλλά και με την ψήφο μου στις εκλογές. 
Σ' όλους τους άλλους οφείλω απλά, την τύφλα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: