Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

" Κλέβαν οι αρχηγοί μας αλλά μασουλούσαμε κι εμείς το κοκαλάκι μας"

Σχόλιο σε ανάρτηση του blog "Οικοδόμος" (Μην ξαναπιάσετε στο στόμα σας τον Ριζοσπάστη θρασύδειλοι!) το οποίο σε λίγες μόνο γραμμές περιγράφει την αλλαγή του "εκλογικού σώματος" που τόσο πολύ έχει "απασχολήσει" του δημοσιογραφίσκους. Μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους:
 
"Παρεσύρθημεν κύριε πρόεδρε, δε φταίμε σας λέμε!!! Εμείς είμαστε καλοί εθνικόφρονες πολίτες και όχι ναζί. Και ήμασταν και αγωνισταράδες απ' τα γενοφάσκια μας. Στη δεκαετία του '60 αγοράζαμε και Ριζοσπάστη. Προτιμούσαμε βέβαια αυτόν που έβγαινε στην Ασφάλεια. ΄Ητο και πιο έγκυρος.
Στο τέλος της δεκαετίας του '60 γίναμε κι επαναστάτες. Μ' ένα πουλί να! με το συμπάθειο.
Για να μη μας πάρουν οι κομμουνιστές τα σπίτια. Μετά τη μεταπολίτευσιν γίναμε κι εμείς Πασόκοι. Κι αγοράζαμε κι εφημερίδα. Την Αυριανή αν την έχετε ακουστά κύριε προεδρε. Α, τι ωραίοι καιροί τότε.
Κλέβαν οι αρχηγοί μας αλλά μασουλούσαμε κι εμείς το κοκαλάκι μας. ΄Ωσπου μια ωραία πρωία μας είπαν τέρμα το κόκαλο. Οι κλέφτες. Οι απατεώνες. Τα λαμόγια. Αποφασίσαν να κλέβουν και να τα κρατάνε όλα για αυτούς. Γι' αυτό κύριε προεδρε κι εγώ πάνω στον ενθουσιασμό μου, πήρα ανάποδες και έγινα χρυσαυγίτης.
Και βρήκα άλλους να μου δίνουν το κοκαλάκι μου κι εγώ να ψηφίζω να μην πληρώνουν μία στο κράτος ως φόρους. Γι' αυτό σας λέω κύριε πρόεδρε πάντα πατριώτης ήμουν. 'Οπως κι όλοι αυτοί που τόσα χρόνια ψηφίζαν Πασόκ ή Νδ ενώ ήξεραν τι λαμόγια είναι.
 
Σοφία"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: