Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2008

ΚΑΝΕΛΛΗ & "ΕΝ ΤΟΥΤΩ CITY"

" Ερωτ. : Πληρώνεστε για την εκπομπή;

Απαντ. : Εγώ ξεκίνησα χωρίς αμοιβή. Τους το είπα, δεν καίγομαι. Έχω την πολυτέλεια να κάνω μια εκπομπή και δεν με ενδιαφέρουν τα λεφτά.
Όταν θα βγει το Προεδρικό Διάταγμα που θα επιτρέπει να πληρωνόμαστε, ζήτησα να πηγαίνει ο μισθός μου στο Ταμείο Ανεργων Δημοσιογράφων.
Μα θα φάω εγώ θέση δημοσιογράφου βρε πουλάκι μου; Εγώ ως βουλευτής έδωσα μάχη για να αποζημιωθούν τα παιδιά του Planet και έτυχε την πρώτη μέρα που ήρθα να έχουν έρθει για να πληρωθούν....."
.......

" Ερωτ. : Ξέρουν τι πήρανε.

Απαντ. : Το είπα βέβαια, ενδεχομένως να είμαι και το άλλοθι, ξέρεις πώς είναι αυτά τα πράγματα.
Από την άλλη πλευρά εισπράττω και εγώ κάτι.
Στα αστικά media πού ακούγεται η άποψη του ΚΚΕ; Πού;
Στον 902 θα πάω; Εκεί είναι οι άνθρωποι που με έχουν βγάλει βουλευτή.
Οι άλλοι, που δεν είναι στο κόμμα δεν πρέπει ποτέ να ακούσουν τις απόψεις του;"

Δείτε το σύνολο της συνέντευξης στο Stavrovelonia
..

Δεν υπάρχουν σχόλια: