Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Μπέτυ ΒΑΛΑΣΗ, Ηθοποιός: ΚΚΕ, η μόνη πραγματική εναλλακτική διέξοδος για το λαό !

Μπέτυ ΒΑΛΑΣΗ
Ηθοποιός

Ημουν, είμαι και θα είμαι πάντα συνοδοιπόρος στον αγώνα του ΚΚΕ όχι μόνο γιατί πάντα επαληθεύεται με τις θέσεις και τις πράξεις του, αλλά γιατί η πρόταση του ΚΚΕ είναι η μόνη πραγματική εναλλακτική διέξοδος για το λαό. Αυτές τις μέρες ένα τραγούδι του Μάνου Λοΐζου μου έρχεται στο νου και το μοιράζομαι μαζί σας...
 
Ενας μέρμηγκας κουφός με πήρε απ' το χέρι
Είμαι λέει ο πιο σοφός σ' ολόκληρο τ' ασκέρι
Και τα μικρά του τα μερμηγκάκια
χειροκροτάνε μ' ενθουσιασμό
εν' δυο προσκυνάμε,
εν' δυο πολεμάμε,
εν' δυο δεν πεινάμε
Τα βολεύεις μια χαρά σπουδαίο μου μυρμήγκι
όμως πρόσεχε καλά τ' ωραίο σου λαρύγγι
Και τα μικρά του τα μερμηγκάκια
χειροκροτάνε μ' ενθουσιασμό
εν' δυο προσκυνάμε,
εν' δυο πολεμάμε,
εν' δυο μα πεινάμε
Πριν προλάβω να του πω το σύστημα ν' αλλάξει
πλάκωσε όλο το χωριό το μέρμηγκα να χάψει
Και τα μικρά του τα μερμηγκάκια
χειροκροτάνε μ' ενθουσιασμό
εν' δυο προσκυνάμε,
εν' δυο μα πεινάμε,
εν' δυο θα σε φάμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: