Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

Κωνσταντίνος ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ, Ηθοποιός: Γιατί το ΚΚΕ είναι το μόνο κόμμα που πραγματικά «σε πολλά διαφέρει απ' τα πολλά» άλλα κόμματα!!!

Κωνσταντίνος ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ηθοποιός

Γιατί δεν αντιδρά ο λαός μας; Γιατί δεν επαναστατεί (με ή χωρίς εισαγωγικά); Πόσο περισσότερο θα πρέπει να θιγούν τα συμφέροντά του και η αξιοπρέπειά του, ως άνθρωπος και ως πολίτης, για να πάρει την κατάσταση στα χέρια του, να πάρει την ιστορία στα χέρια του; Ισως να μην υπάρχει απάντηση. Ισως πάλι ο εχθρός, ο αντίπαλος να τον έπεισε πως εάν δεν αντιδράσει, εάν δεν επαναστατήσει, ίσως έτσι να έχει την ευκαιρία να «περάσει απέναντι», να «περάσει στην άλλη όχθη», να γίνει σαν κι αυτούς, ένας από αυτούς. Μήπως αυτό συμβαίνει κατά βάθος, και δεν το ομολογούμε; Μήπως περιμένουμε αυτήν την μεγάλη ευκαιρία; Να αναβαθμιστούμε ταξικώς; Ποιος ξέρει. Επειδή εγώ δεν περιμένω κάτι τέτοιο, και επειδή ο αντίπαλος εμένα δεν με έχει πείσει (εμένα - ίσως γιατί εγώ, καταπώς λέει κάπου κι ο Ευριπίδης: «σε πολλά διαφέρω απ' τους πολλούς») γι' αυτό, λοιπόν, κι εγώ, ψηφίζω ΚΚΕ! Γιατί το ΚΚΕ είναι το μόνο κόμμα που πραγματικά «σε πολλά διαφέρει απ' τα πολλά» άλλα κόμματα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: