Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Δημήτριος ΚΑΤΡΑΝΤΣΙΩΤΗΣ, Μαραθώνιος κολυμβητής και πρωταθλητής ελληνορωμαϊκής πάλης: ΚΚΕ ΔΥΝΑΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Δημήτριος ΚΑΤΡΑΝΤΣΙΩΤΗΣ
Μαραθώνιος κολυμβητής και πρωταθλητής ελληνορωμαϊκής πάλης

Ενας λαός που γνωρίζει και επαναλαμβάνει να εκλέγει κόμματα και βουλευτές, υπηρέτες του κεφαλαίου και ξένων οργανισμών που μόνο πείνα, πολέμους και δεινά έχουν προσφέρει στους λαούς παγκοσμίως, εκλέγει ψεύτες, κλέφτες, εγκληματίες, επίορκους, οπορτουνιστές, λαϊκούς δυνάστες κ.ά., είναι συνένοχος και υπεύθυνος απέναντι στην πατρίδα, στο λαό, στο μέλλον το δικό του και κυρίως των παιδιών του. Εγώ γνωρίζω, δε συμβιβάζομαι, σέβομαι τον εαυτό μου και το μέλλον των παιδιών μου, την πατρίδα μου, στηρίζω και συμπαρατάσσομαι με όλες μου τις δυνάμεις με το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας, γιατί πιστεύω στη γνήσια συμμετοχική λαϊκή δημοκρατία, που είναι η μόνη αληθινή πρόταση που βάζει το λαό στο τιμόνι των εξελίξεων και διαμορφωτή του μέλλοντός του. ΚΚΕ ΔΥΝΑΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ, ΤΗΣ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΓΧΩΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: